ساخت تیزر " قاعده تصادف " برای اکران عمومی
افکار -

بهنام بهزادی درباره وضعیت اکران جدیدترین اثرش که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر هم به نمایش درآمد گفت: ما برنامه خیلی جدی برای اکران این فیلم در نوروز ۹۲ داریم. فکر می‌کنم با توجه به نگاه فیلم به مسایل جوانان و خانواده، گزینه مناسبی برای اکران در این زمان است.

وی افزود: از این رو " قاعده تصادف " می‌تواند به جذب مخاطب در نوروز کمک کند. همچنین در تنوع اکران نوروزی توجه به این فیلم و قرار گرفتن آن در چینش اکران می‌تواند پاسخگوی نیاز مخاطبان با سلیقه‌های مختلف باشد. از این‌رو مخاطبانی که به دنبال تنوع نمایش‌ آثار هستند می‌توانند با قرار گرفتن " قاعده تصادف " در برنامه اکران نوروز، اثری متفاوت را ببینند.

بهزادی ادامه داد: هم اکنون با پخش فیلم(هدایت فیلم) به دنبال فراهم کردن شرایط اکران نوروزی هستیم حتی مواد تبلیغی را هم تا حدودی آماده کردیم. مجید کاشانی پوستر فیلم را طراحی کرده و میثم مولایی نیز در حال ساخت تیزر و آنونس " قاعده تصادف " است.

این فیلم ۵ سیمرغ از جشنوراه بین‌المللی فیلم فجر گرفت و همچنین فیلم برگزیده تماشاگران در بخش بین‌الملل شد. این سیمرغ‌ها می‌تواند به نوعی ضامن واکنش مثبت مخاطبان در اکران اثر نیز باشد.

"قاعده تصادف" به روابط بین جوانان با همدیگر و والدینشان میپردازد. اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنیاحمدی، محمدرضا غفاری، الهه حصاری، مارتین شمعونپور، ندا جبرائیلی، روشنک گرامی، سروش مالمیر، امیر جعفری، سروش صحت، امید روحانی از بازیگران "قاعده تصادف" هستند. این فیلم حال و هوایی تئاتر نیز دارد.