ادامه صدرنشینی مهران مدیری در تلویزیون

به گزارشافکارنیوز،برنامه سین مثل سریال در سال ۹۲ با محوریت انتخاب برترین سریال‌های کمدی نوروز در یک دهه اخیر از ابتدای تعطیلات روی آنتن رفته است. بنابر گزارش سایت خبر سینما از این برنامه، مهران مدیری که با دو سریال مرد هزار چهره و مرد دو هزار چهره در این رقابت قرار گرفته، طی دو شب متوالی یعنی سه‌شنبه ششم و چهارشنبه هفتم فروردین ماه با اکثریت قاطع آرا مردمی در صدر جدول برترین‌ها قرار گرفت.

در شب اول سریال مرد هزاز چهره در رقابت با سریال هایی چون پیامک از دیار باقی(سیروس مقدم)، نشانی(رامبد جوان) و قرارگاه مسکونی(جواد رضویان) با کسب بیش از ۶۵ درصد از آرا مردمی در صدر قرار گرفت و مهران مدیری هم در رشته بهترین بازیگر مرد در رقابت با محمدرضا شریفی‌نیا، جواد رضویان و کوروش تهامی صدرنشین شد.


اما در شب هفتم فروردین نیز مهران مدیری بار دیگر و این بار با سریال مرد دو هزار چهره به صدرنشینی خود ادامه داد. سریال او در این شب رقبایی چون عید امسال(سعید آقاخانی)، ماه عسل(شاهد احمدلو) و اشک ها و لبخندها(حسن فتحی) را پشت سر گذاشت. مدیری همچنین به عنوان بازیگر نیز در این شب توانست ۷۰ درصد از آرا مردمی را به خود اختصاص دهد و به تنهایی در صدر جدول جای بگیرد. مجید صالحی(عید امسال)، مهدی هاشمی(اشک و لبخندها) و محمد مطیع(ماه عسل) رقبای مهران مدیری در این شب بودند. با توجه به آراء به دست آمده مدیری همراه با دو سریالش به فینال این جشنواره راه پیدا کرد.

مهران مديری در حالي طي دو شب متوالي از سوي مردم در صدر جدول برترين ها قرار گرفته، كه معاونت سيما هيچيك از آثار كمدی او را شايسته حضور در بخش مسابقه دومين جشنواره جام جم ندانست. اين جشنواره هشتم بهمن سال ۹۱ برگزار شد، كه در بخش بهترين سريال های كمدي دهه هشتاد، سريال وضيعت سفيد عنوان بهترين سريال كمدی را از آْن خود كرد.