ورود یک باند کلاهبردار به حوزه‌های فعالیت دامپزشکی

به گزارش افکارنیوز،مصطفی کنارکوهی اظهار کرد: یک باند کلاهبردار با ورود به حوزه‌های فعالیت دامپزشکی اقدام کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: این گروه کلاهبردار با سواستفاده از عناوین نظامی در حوزه‌های فعالیت بخش خصوصی و دولتی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان اقدام به سرقت حساب بانکی پرسنل و افراد مرتبط با این اداره کل نموده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: پیرو اطلاعاتی که از افراد و پرسنل مرتبط در بخش اداری و خصوصی حوزه فعالیت دامپزشکی دریافت شده است از ابتدای سال جاری گروهی کلاهبردار با قصد اختلاف انداختن بین مجموعه نهادهای اداری و انقلابی اقداماتی را انجام داده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان خاطرنشان کرد: این گروه کلاهبردار با سو استفاده از موقعیت، سمت، درجه و منصب برخی از افراد شاغل در نهادهای انقلابی با مجموعه‌های دامپزشکی در سطح استان تماس گرفته‌اند.

کنارکوهی متذکر شد: افراد یاد شده با طرح این موضوع که سهمیه یکصد رأس گاو اصیل شیری به ما اختصاص داده شده است و نیاز به خدمات دامپزشکی داریم، اطلاعات لازم از جمله شماره حساب و کارت بانکی را از افراد گرفته و در اقدامی سریع موجودی حساب‌های بانکی آن‌ها را به سرقت می‌برند.

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با هشدار نسبت به این موضوع اعلام کرد: از کلیه مجموعه دامپزشکی اعم از بخش دولتی و غیردولتی، اتحادیه‌های مربوطه و دامداران روستائی و عشایری استان می‌خواهیم در صورت تماس و یا مراجعه افراد مظنون و کلاهبردار از همکاری و ارائه هرگونه اطلاعات خودداری کنند.

وی از همه افرادی خواست در صورت تماس‌های مشکوک در رابطه با موضوعات یاد شده در اسرع وقت موضوع را به نزدیک‌ترین شبکه دامپزشکی و یا جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

کنارکوهی یادآور شد: در خصوص فعالیت این گروه کلاهبردار اطلاعرسانی لازم به سازمان دامپزشکی کشور و سایر مراجع ذیصلاح صورت گرفته است.