سرقت اموال مسافران در هنگام اقامه نماز!

به گزارشافکارنیوز،صبح روز گذشته یکی از ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب که برای نماز خواندن به نمازخانه ترمینال غرب رفته با هوشیاری توانست یک زوج زورگیری را شکار کند.

این پلیس شجاع و هوشیار در حال خواندن نماز بود که متوجه حرکات مشکوک یک مرد میانسال شد که در لابه لای مسافران که اقامه نماز کرده بودند، حرکت می‌کند. به همین خاطر پس از اتمام نماز این پلیس که لباس غیر نظامی به تن داشت مثل مسافران برای استراحت در نمازخانه ماند و خودش را به خواب زد.

پس از چند دقیقه این پلیس زبده متوجه شد که فرد مظنون در حال سرقت لوازم با ارزش و پول‌های نقد مسافران است و با کمی تامل و تمرکز بیشتر فهمید که همسر این مرد نیز در قسمت‌ زنانه در حال سرقت از مسافران زن می‌باشد. لذا سریعا موضوع را به همکاران خود در کلانتری گزارش داد.

دیری نگذشت که ماموران انتظامی نمازخانه را محاصره کرده و وارد این ساختمان شدند، در همین حین هم مامور کلانتری دست به کار شد و در یک جنگ تن به تن این سارق را که قصد فرار از دستان قانون را داشت، بازداشت و به کلانتری انتقال دادند.

این زوج تبهکار که دارای چندین فقره سابقه زورگیری و سرقت بودند، پس از انتقال به کلانتری و کشف مقادیری اموال مسروقه در جیب و کوله پشتی‌شان، در خصوص سرقت‌های متعدد خود از مسافران گفتند: به صورت بلامکان زندگی‌می‌کنیم و در پایانه‌های اتوبوسرانی در شهرستان‌ها از استراحت مسافران بعد از نماز صبح سوء استفاده می‌کردیم و اموالشان را به سرقت می‌بردیم، در نهایت برای اولین بار قصد سرقت از مسافران ترمینال غرب تهران را داشتیم که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدیم.

رئیس کلانتری ۲۰۹ ترمینال غرب سرگرد مالمیر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در نهایت متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی امروز به دادسرا ارجاء شدند.