فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی مادرخوانده به کارگردانی دان روز محصول سال ۲۰۰۹ کشورآمریکا، پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۲۲ ازشبکـه یک سیما پخش می شــود.

«مادرخوانده» داستان دخترجوانی به نام امیلیا است که بامردی به نام جک که یک پسرده ساله به نام ویلیام دارد، ازدواج می کند. ماجرای فیلم به رابطه امیلیا وویلیام می پردازد.

*****************************
فیلم سینمایی «شانس زندگی» به کارگردانی شهریار پارسی پور، جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی مهدی فتحی، چنگیز وثوقی، افسانه بایگان و زنده یاد جهانگیر فروهر آمده: پسر یک درجه دار نیروی انتظامی از آمریکا می آید و قرار و مدار ازدواج با دختر دایی اش گذاشته می شود. به رغم تصور پدر، فرزندش درآمریکا تحصیل نکرده و دائم دنبال کار بوده است. کلاه برداری که به تازگی توسط درجه دار دستگیر شده، رئیس پسر او بوده و با دستگیری او جوان شانسی برای زندگی نمی بیند.

*****************************
فیلم سینمایی «طوفان سهمگین» به کارگردانی ژا اونینگ فنگ جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی ژی وی لیو آمده: دریکی از بنادرکشورچین احتمال وقوع طوفانی سهمگین توسط یک دانشمند زن پیش بینی می شود. او که " لیو " نام دارد این مسئله را با مقامات شهر درمیان می گذارد وازآنها می خواهد تا دستور تخلیه شهر را صادر کنند. مقامات شهرکه با صدوراین حکم متحمل هزینه فراوان می شوند، ابتدا با آن مخالفت می کنند. اما " لیو " دست ازکارنمی کشد و با اصرار و دلیل و مدارکی که ارائه می دهد، عاقبت آنها را متقاعد می کند. شهر تخلیه شود و طوفان سهمگین به وقوع می پیوندد.
فیلم سینمایی «طوفان سهمگین» محصول سال ۲۰۰۸ چین می باشد.

*****************************
شبکه دو

انیمیشن «بچه خرس های قطبی» پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۴:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: خرس بزرگی به نام موی عاقل به منظور دعوت حیوانات برای شرکت در جشن تابستانی از همسرش جدا می شود. پس از رفتن موی عاقل، موشکا و میشکا به دنیا می آیند. موی عاقل به دست شکارچیان، زخمی می شود و موشکا و میشکا به جای او، خبر رسیدن تابستان به حیوانات را اعلام می کنند.
فیلم سینمایی «بچه خرس های قطبی» به کارگردانی چی کائو کاتسوئی و تهیه کنندگی ‌ساتوشی ایتو و تاشئو نیشیگاکی محصول سال ۱۹۷۹ درکشورآلمان ساخته شده است.

*****************************
شبکه دو سیما برای روزجمعه ۵ اسفند ماه ساعت۱۷:۳۰ فیلم سینمایی «انتقام چینی» به کارگردانی آنتونیو و مارکومانتی و تهیه کنندگی توماسو داری، محصول ۲۰۰۶ کشور ایتالیا را برای پخش درنظر گرفته است.
داستان این فیلم با بازی جیامپائولو مورلی، سیسیلیا دارنی و انریکو سیلوسترین درباره یک گروه خلافکار چینی است که در ایتالیا فعالیت می کنند. این گروه در قالب یک رستوران فعالیت می کنند که سرپرستی آن را یک مرد چینی بر عهده دارد و به تجارت بدن(بچه ها) مشغولند. روزی یکی از بچه های چینی که از کمپ فرار می کرد، ‌در راه با بازرس کلیاندرو تصادف می کند که درحال رانندگی و بردن دختر خواهرش به خانه بود.

****************************
جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۲۳ فیلم تلویزیونی «تب پنهان» به کارگردانی و تهیه کنندگی غلامرضا صیامی زاده از تولیدات صدا و سیمای مرکزسیستان و بلوچستان ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان این فیلم با بازی بهزاد خداویسی، شیوا بلوریان، ‌ رضا خداداد بیگی، حسن خمری و مهدی هاشمی آمده: دانشجوی فارغ التحصیلی که برای ادامه مطالعاتش برای تز دکترا به کشورهای آفریقایی سفر کرده است و برای ارائه مقاله اش در کنگره بین المللی در دانشگاه زاهدان به زادگاهش برمی گردد، اصرار دارد مقاله اش با نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ثبت گردد.

*****************************
شبکه سه

پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۰:۱۵ فیلم سینمایی «سبک آزاد» به کارگردانی ویلیام وییر محصول مشترک کشورهای آمریکا، کانادا و آلمان درسال ۲۰۰۸ از شبکه سه سیما باز پخش می شود.

***************************
فیلم سینمایی «اسب ولوت» به کارگردانی برایان فوربیس جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۰:۱۵ از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
فیلم سینمایی «اسب ولوت» محصول سال ۱۹۷۸ درکشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۴:۳۰ فیلم سینمایی «خرس کوچک و استاد» به کارگردانی فرد درسچ، محصول سال ۲۰۰۸ کشورآمریکا ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی جولیان لی و بیل آراد آمده: " جان ایلکر " پسرسرخپوستی است که داستان را روایت می کند. او در ابتدا داستان ورود مهاجران سفید پوست به سرزمین هایشان را بیان می کند. پس از ورود سفید پوستان انگلیسی، مقدار اندکی زمین ازکل سرزمین های سرخ پوستان به آنها داده می شود. اما بسیاری ازمهاجرین سفید پوست همین مقدار زمین را هم نیز حق سرخ پوستان نمی دانند و درمنطقه آنان حیوانات را شکارمی کنند و قاچاق حیوانات برایشان یک تجارت پنهان شده است.

****************************
فیلم سینمایی «تیری در تاریکی» به کارگردانی جورج استانفورد، جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم با بازی جولیان بنز ومارشا میسون درمورد " آنی " زن سوار کاری است که وضع مالی خوبی ندارد. او به همراه شوهر و دخترش برای کار در یک مزرعه به کالیفرنیا می روند. ولی شوهر او که مردی بی مسئولیت و خود خواه است. آنی و دخترش را تنها و بی پول رها کرده و به دنبال کارخود می رود. آنی با تلاش و تحمل سختی های فراوان موفق می شود کار پیدا کرده و با اسب خود درمسابقات برنده شود و زندگی تازه و موفقی را آغاز کند.
فیلم سینمایی «تیری درتاریکی» محصول کشورآمریکا درسال ۲۰۰۴ ساخته شده است.

****************************
شبکه چهار

فیلم سینمایی «مردی که فریاد می زند» به کارگردانی محمد صالح هارون پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ ازشبکه چهارسیما بازپخش می شود.
فیلم سینمایی «مردی که فریاد می زند» محصول سال ۲۰۱۰ درکشورهای روندا و آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «تیغ پنهان» به کارگردانی یوجی یامادا جمعه ۵ اسفند ماه ساعت۱۲:۳۰ روی آنتن شبکه چهارسیما می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: " کاتاگیری " و " هازاما " دوسامورایی در پایان دوران " توکوگاوا " هستند. " کاتاگیری " درمورد وضعیت " هازاما " درقلعه ی ادو نگران است. " کاتاگیری " و " هازاما " درمورد نوسازی ارتش و استفاده ازسلاح گرم اختلاف دارند. " کاتاگیری " و " هازاما " برای تعلیم فنون حرفه ای شمشیربازی نزد " استاد تودا " می روند. " استاد تودا " محرمانه تیغ پنهان را تنها به " کاتاگیری " یاد می دهد و " هازاما " از این موضوع عصبانی می شود.
فیلم سینمایی «تیغ پنهان» محصول سال ۲۰۰۴ درکشور ژاپن ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «تل خاکی» به کارگردانی لوئیز بردجو محصول سال ۲۰۰۹، جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهارسیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی ایوانا باکرو و کوین کاستنر آمده: " جان " به همراه دو فرزندش " لوئیزا " و " سم " به خانه جدید خود در حومه شهری کوچک نقل مکان می کند. پس از مدتی که ازاقامت آنها می گذرد اصواتی ناشناخته ازجنگل اطراف خانه شنیده می شود

****************************
شبکه تهران

انیمیشن «جوجو کوچولو» به کارگردانی مارک دیندال محصول سال ۲۰۰۵ پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان در مورد جوجه ای است که در ابتدا با موجودات فضایی برخورد می کند. ولی چون مدرکی برای اثبات حرف یا حقانیت خود ندارد، تحقیر شده و مورد تمسخر قرار می گیرد.

****************************
۳۰ دقیقه بامداد روزجمعه ۵ اسفند ماه، فیلم سینمایی «آسمان گردها» ازشبکه تهران باز پخش می شود.
کلی بریتس، جوی پولاری و کونارد کوتس درفیلم سینمایی «آسمان گردها» به کارگردانی رالف همکر به ایفای نقش پرداخته اند.

****************************
فیلم سینمایی «کرم های شب تاب در باغچه» به کارگردانی دنیس لی جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه تهران پخش می شود.
داستان فیلم درمورد " مایکل تیلر " نویسنده مشهوری است که بعد از مدتی برای دیدن مادر و پدر و خاله اش " جین " به خانه باز می گردد. اما طی یک تصادف که مقصر آن پسر کوچک خاله اش می باشد، مادر مایکل می میرد. مرگ او باعثاندوه همه آنها می شود و مایکل مدام به خاطرات بد گذشته باز می گردد که پدر و مادرش را اذیت می کرده است.
رایان رینولدز، ویلم دی فو، امیلی واتسون و گری آنی موس درفیلم سینمایی «کرم های شب تاب درباغچه» محصول سال ۲۰۰۸ کشور آمریکا بازی کرده اند.

****************************
شبکه شما

فیلم تلویزیونی «مزرعه آبی» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین مختاری ازتولیدات صدا و سیمای مرکزکیش، پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: راضیه از اهالی بومی کیش پس از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی به جزیره بازگشته و تصمیم می گیرد با یاری استادش دکترهادی یک مرکز بیوایمپلنت(کشت سلولی) در جزیره احداثکند. فردی به نام عجمان تاجر اماراتی مروارید، رحمان نامزد راضیه را که صیاد مروارید است تحت فشار قرار داده است.
مسعود شریف، مارال فرجاد، رضا فیاضی و رضا افشاردرفیلم تلویزیونی «مزرعه آبی» به ایفای نقش پرداختند.

****************************
جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ فیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» از شبکه شما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: بهروزخوشبخت، مهندس ناظر شهرداری است. او آدمی رو راست، قانونمند و وظیفه شناس است. پدر بهروز که صاحب یک مرغداری است و بهروز را فردی بی عرضه می داند، قصد تخریب خانه پدری را دارد و بهروز با این مساله مخالف است؛ چرا که خانه را جزئی از میراثفرهنگی می داند.
هدایت هاشمی، محمد رضا زندی، سمیرا ذکایی و مینا نوروزی فر درفیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» به کارگردانی امیر قاسم راضی و تهیه کنندگی حسن حسینی و مهدی اکبری از تولیدات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بازی کرده اند.

****************************
شبکه نمایش

انیمیشن «فرمانروایان مقدس(حضرت سموئیل(ع))» به کارگردانی امیر محمد دهستانی پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده: پس از حمله کنعانیان به شیلو و کشتن مردم، حضرت سموئیل(ع) که در معبد پیش کائنان یهود خدمت می کرد. با وحی جبرئیل(ع) به پیامبری رسید. مردم برای انتقام به کنعانیان حمله می کنند.
فیلم سینمایی «سفر تک شاخ ۱» به کارگردانی فیلیپ اسپینک پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می شود.
در خلاصه داستان آمده: استاد دانشگاه که درس تاریخ اساطیر در دانشگاه تدریس می کند با دو دخترش وارد فضای عجیبی با آدم های تخیلی می شوند.

****************************
فیلم سینمایی «ده رقمی» به کارگردانی همایون اسعدیان پنجشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان آمده است: فیروز سیزده(جواد رضویان) یک دزد خرده پا می باشد که به نحسی معروف است. او ناخواسته درگیر سرقت حرفه ای یک فرش نفیس می شود. او در این حادثه با دختری آشنا می شود که طی حوادثی دختر او را وادار می کند. فرش را تحویل موزه فرش می دهد.
جواد رضویان، بهنوش بختیاری، رضا فیض نوروزی، مهران رجبی در فیلم سینمایی «ده رقمی» ایفای نقش کرده‌اند.
* گفتنی است، فیلم های تلویزیونی و سینمایی «مرد»، «قاضی درد» و «گلادیاتور» به ترتیب ساعت ۱۳،۲۱ و ۲۳ روز پنجشنبه ۴ اسفند ماه از این شبکه روی آنتن می رود.

****************************
انیمیشن «آن سوی پرچین» محصول سال ۲۰۰۶ کشورآمریکا جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۵ ازشبکه نمایش پخش می شود.
درخلاصه داستان این انیمیشن آمده: حیوانات از خواب زمستانی بیدار شده اند، آنها یک پرچین بزرگ را درست وسط جنگل می بینند. وینسنت می بیند که غذاهایش توسط آرجی به سرقت رفته است. آرجی ازاو فرصت یک هفته ای می خواهد، تا آنها را به او برگرداند.

****************************
جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۲۳ فیلم سینمایی «مردان سیاهپوش» به کارگردانی باری سوننفیلد از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
دراین فیلم با بازی تامی لی جونز و ویل اسمیت آمده: ماموران مخفی دولت در کمپانی به نام mib که وظیفه شان حمایت و حفاظت موجودات و مردم زمین ازموجودات فضایی و سیارات دیگراست، مردان سیاه نامیده شده اند. درسال ۱۹۷۸ رهبران سیاره زارتا از آنجا فرارمی کنند تا از دست حلزونی به نام سورینا در امان باشند.
فیلم سینمایی «مردان سیاهپوش» محصول سال ۲۰۰۲ درکشورآمریکا ساخته شده است.
* گفتنی است ، فیلم های تلویزیونی و سینمایی جویندگان صندوقچه گمشده ، سفر تک شاخ ۲ و هشت درجه زیر صفر به ترتیب ساعت ۱۳، ۱۷ ، ۱۹ روز جمعه ۵ اسفند ماه از این شبکه پخش می شود .