به گزارش افکارنیوز، سردار حمید فهیمی راد در گفتوگو با فارس در تشریح درگیری ماموران نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشرار جنوب شرق کشور گفت: روز گذشته با توجه به اطلاعات واصله از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مورد ورود شرور فراری به نام پندوک بلوچ لاشاری معروف به عبدالله پاکوتاه به روستایی در بخش لاشار در شهرستان نیکشهر عملیات مشترکی برای دستگیری وی آغاز شد.

وی با بیان اینکه این فرد با همدستان خود به دنبال انجام عملیات ایذایی و ناامن کردن منطقه بود، ادامه داد: به توجه به اطلاعات جمع‌آوری شده عملیات غافلگیری انجام و طی یک درگیری چند ساعته این شرور که به مدت۲۰ سال انواع شرارت‌ها را در منطقه جنوب شرق کشور انجام داده بود به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اذعان داشت: در این درگیری افرادی به نام‌های عبدالنبی بلوچ لاشاری، رحیم بخش بلوچ لاشاری و دو تن دیگر زخمی ودستگیر شدند.

فهیمی‌راد در توضیح سوابق شرارت عبدالله پاکوتاه بیان داشت: این فرد در شرارت‌های مختلفی از جمله مشارکت در قتل پدر زن خود، انجام چندین فقره درگیری مسلحانه با نیروهای سپاه و نیروی انتظامی، راهبندی و سرقت از خودروها و حمل مواد مخدر از ۷۰۰ کیلو تا ۶ تن شرکت مستقیم داشته است..

فهیمی راد با بیان اینکه این فرد از اعضای گروه جندالشیطان بود گفت: متاسفانه با حمایتهایی که از آن سوی مرز از این فرد میشد هیچگاه به دام پلیس نیفتاد که در نهایت در آخرین اقدام مجرمانه با رشادت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی به هلاکت رسید.