سرویس حوادث افکار نیوز - سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ، صبح امروز از دستگيري يکي از اراذل و اوباش سابقه دار معروف به "گاوي" در طرح امنيت محله محور خبر داد.

به گزارش افکار نیوز، این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: " چندی پیش یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محدوده خیابان ابوذر، معروف به گاوی، که پس از رهایی از زندان به اقدامات شرورانه خود در محل ادامه داده بود، در یک درگیری اقدام به تخریب و شکستن شیشه های مغازه ها و خودروهای پارک شده در خیابان مذکور کرده بود که با حضور ماموران در محل متواری شده بود.

وی ادامه داد: " از همان زمان ماموران پلیس امنیت محدوده مذکور در تعقیب وی بودند تا به محض اطلاع از حضور وی در محل اختفایش او را دستگیر کنند اما متهم متواری بود.

سرهنگ محرابی افزود: " این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران دستور دستگیری این متهم را مستقیما صادر کرده و ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند که این فرد در خیابان " فلاح " مخفی شده است که بلافاصله به محل اعزام و پس از یک عملیات پلیسی غافلگیرانه موفق شدند این فرد را دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس امنیت منتقل کردند.

وی اظهار داشت: " متهم در ستاد پلیس امنیت به جرایمی نظیر شرارت، درگیری، عربده کشی، حمل سلاح سرد، ایجاد مزاحمت و ناامنی برای شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه ۳۳ تهران منتقل شد.

گفتني است، اين اقدام پليس رضايت شهروندان را در پي داشت که با نصب پلاکارد مراتب قدرداني خويش را از پليس اعلام کردند.