به گزارش تهران امروز، مهرماه امسال ماموران پليس از سرقتي مسلحانه در مغازه عكاسي در ميدان شهدا با خبر شدند.

به گفته صاحب عکاسی دو مرد یکی مسن و دیگری جوان به عنوان مشتری وارد مغازه شده و پس از دقایقی با بیرون آوردن یک اسلحه کلت دوربین عکاسی چندین میلیونی مغازه به اضافه ۲۵۰ هزار تومان پول را به سرقت بردند.

شاکی ادامه داد: به همراه خواهرم در مغازه مشغول کار بودیم که دو مرد وارد شده و درخواست گرفتن عکس پرسنلی کردند. ابتدا مرد جوان وارد آتلیه شد تا از وی عکس بگیرم. بعد از این کار وقتی به پشت میز خود برگشتم تا به او رسید عکس را بدهم، ناگهان مرد مسن‌تر با گذاشتن اسلحه‌ای پشت گردنم من و خواهرم را به داخل کارگاه برده و در آنجا حبس کرد. سپس دوربین و پولهای مغازه را دزدیده و گریختند.

شاکی افزود: اما آنها یک سرنخ از خود باقی گذاشتند و آن عکسی بود که من از سارق جوان گرفته بودم. چرا که من بعد از گرفتن عکس حافظه دوربین را خارج کرده و در آتلیه گذاشته بودم برای همین عکس دقیقی از یکی از متهمین در دست دارم.

این سرنخ کار را برای کارآگاهان راحت کرده و آنها با مراجعه به بانک مجرمان سابقه دار هویت وی به نام سعید ۳۰‌ساله را شناسایی کرده و مطلع شدند وی به همراه همسر و پدر زن خود در خانه‌ای در میدان خراسان زندگی می‌کند.

كارآگاهان سرانجام ۱۰ اسفند ماه متهم را دستگير كردند و وي به انجام اين سرقت مسلحانه به همراه پدرزنش به نام نعمت اعتر اف كرد. با اين اعتراف نعمت نيز دستگير شده و دوربين عكاسي به سرقت رفته و يك سلاح كمري از خانه متهمين كشف شد.