به گزارش ایسنا، وودي آلن، كارگردان سرشناس آمريكايي پس از يك دهه در فيلمي كه خودش آن را كارگرداني نميكند بازي خواهد كرد.

وودی آلن که با فیلم «نیمه‌شب در پاریس» برای سومین‌بار موفق به کسب جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌نامه شد‌، قرار است برای اولین‌بار در ۱۰ سال اخیر در فیلمی بازی کند که خودش آن را کارگردانی نمی‌کند.



فیلمی که وودی آلن در آن مقابل دوربین خواهد رفت، یک اثر کمدی به نام «محوشدن جیگولو» خواهد بود که «جان تورتورو» آن را کارگردانی خواهد کرد و نگارش فیلم‌نامه‌ی آن نیز برعهده‌ی وی خواهد بود.

به گزارش ورایتی، «سوفیا ورگارا»، بازیگر فیلم‌های «خانواده‌ی مدرن» به احتمال فراوان در این فیلم هم‌بازی وودی آلن خواهد بود. این پروژه‌ی سینمایی ماه آوریل در گوتام آمریکا کلید خواهد خورد.

آخرین‌بار که وودی آلن در فیلمی که خودش آن را کارگردانی نکرده بود بازی کرد به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد که در فیلم کمدی «برداشتن اشیاء» به کارگردانی «آلفونسو آرائو» بازی کرد.

وودی آلن در جدیدترین پروژه فیلم‌اش با نام «تصویر غلط» که خودش آن را کارگردانی می‌کند بازی خواهد کرد.

داستان فیلم در رم دوران معاصر روی می‌دهد و اقتباسی آزاد از کتاب «دکامرون» نوشته «جووانی بوکاچیو» نویسنده قرن ۱۴ میلادی ایتالیایی است که از ۱۰۰ داستان تشکیل شده است.

فیلم آلن از چهاربخش جداگانه تشکیل شده است. دو داستان درمورد شخصیت‌های آمریکایی در رم است و دو داستان دیگرهم شخصیت‌های ایتالیایی در این شهر را در بر می‌گیرد.

از مدتها پيش حضورجسي آيزنبرگ، الن پيج، پنهلوپه کروز ،الک بالدوين ريکاردو اسکامارچيو بازيگر فيلمهايي چون شرق غرب است و پليس، ايزابلا فراري (اغتشاش آرام) و سرجو روبيني (مصائب مسيح)در اين پروژه قطعي شده است.