شبکه یک
به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «زنبور وحشی» به کارگردانی مایکل گاندری سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی جای چو و ست راجن آمده: «بریت رید» پسر خوشگذرانی است که پس از مرگ ناگهانی پدرش «جمیز رید» صاحب ثروت افسانه‌ای و روزنامه معروف او به نام «دیلی سنیتل» می‌شود. او به همراه راننده پدرش که «کیتو» نام دارد و یک مخترع انواع ماشین و وسایل مکانیکی است، گروهی را تشکیل می‌دهد که بعلیه ظلم و بی‌عدالتی در شهر مبارزه می‌کنند. او با یک تبهکار به نام «اختاپوس» که سر دسته تبهکاران لس آنجلسی است، در می‌افتد و شرح ماجراهای خود را در روزنامه دیلی سنیتل چاپ می‌نماید، اما مردم او را جدی نمی‌گیرند.

شبکه دو
فیلم تلویزیونی «یک اتفاق ظاهراً ساده» سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: پسر نوجوانی که از ساکنین یک مجتمع آپارتمانی است، قصد دارد نارنجک دست سازی را در محوطه پارکینگ منفجر کند، بر اثر این کار برای سه تن از ساکنین آپارتمان اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد. که ناگهان پسر متوجه می‌شود همه این اتفاقات در ذهن او رخ داده است و در نهایت نارنجک پرتاب شده به آسمان در عین ناباوری منفجر نمی‌شود.
دکتر محمود عزیزی، بهزاد خداویسی، روشنک عجمیان و شهرزاد عبدالمجید در فیلم تلویزیونی «یک اتفاق ظاهراً ساده» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی سعید منتظرالمهدی بازی کرده‌اند.

******************************
انیمیشن «یوگی خرسه» به کارگردانی اریک برویگ و تهیه کنندگی کارن روزن فیلت محصول سال ۲۰۱۰ کشورهای آمریکا و نیوزلند سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۱۶ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این انیمیشن با بازی تام کاوانا, تی جی میلر و ناتان کردری آمده: آقای اسمیت رنجر نگهبان پارک جلی إستون است، در این پارک، یوگی و دوستش بوبو که دو خرس هستند زندگی می‌کنند، یوگی و بوبو معمولا سبد غذای کسانی را که ازپارک دیدن می‌کنند، می دزدند و اسمیت بارها این دو خرس را از انجام این عمل منع کرده است، ولی یوگی دائم درحال اختراع انواع وسایل دزدی سبد غذا است، درغاراین دو خرس لاک پشت نادری زندگی می‌کند که دهانی شبیه به قورباغه دارد، ازطرفی دیگرشهردار نیزکه تلاش دارد در رقابت‌های انتخاباتی برای فرمانداری شرکت نماید برای کمبود جبران مالی خود می‌خواهد پارک جلی استون را نابود نماید و آن را به فضای شهری اضافه کند.

******************************
سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ انیمیشن «اگه بخوای می‌تونی» به کارگردانی الیوت ام بور و تهیه کنندگی ریچارد ریچ محصول سال ۲۰۱۰ کشورآمریکا روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
دراین انیمیشن می‌بینیم: لوکوموتیو کوچولویی درسرزمین آرزوها زندگی می‌کند. در آنجا لوکوموتیوهای زیادی هستند که رویاهای بچه‌ها را با خود به سرزمین واقعی می‌برند. یکی از قطارهای رویا بربه اسم راستی در زمانی که به سرزمین واقعی می‌رود درپارکی به خاطر خستگی خوابش می‌برد. درهمین حین پسربچه‌ای به اسم ریچارد وارد یکی ازکابین‌های قطارمی شود. ریچارد ساعت پدربزرگش را به مدرسه برده بود تا درمورد آن کنفرانس دهد اما دو نفر از بچه‌های شرور مدرسه ساعت را از او می‌گیرند و ریچارد به خاطر ترس به خانه نمی‌رود و در پارک بوده که آن اتفاق می‌افتد.

******************************
انیمیشن «پاندای شجاع» به کارگردانی دارل وان سیتر و تهیه کنندگی پگی رگان سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
داستان این انیمیشن درمورد یک خرس پاندا است که سرایدار یک مدرسه ی آموزش‌های رزمی است، پان به ورزش‌های رزمی علاقه ی زیادی دارد، ولی با تصور اینکه او فقط یک سرایدار است خود را باور ندارد، در این مدرسه استادی به نام استاد چان وجود دارد که مدال افتخار را که برای ورزشکاران خوش اخلاق است پنهان کرده تا از دسترس عموم در امان باشد، او برادری دارد که بسیارمغرور و بدجنس است.

شبکه سه
سه شنبه ۲۳اسفند ماه ساعت ۱۹ انیمیشن «رانگو» به کارگردانی جورج وربینسکی محصول سال ۲۰۱۱ کشور آمریکا ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی جانی دپ و فیشرآمده: رنگو مارمولکی که بر اثر اتفاق سر از شهری در می‌آورد که بر اثربی آبی تبدیل به بیابانی شده است. او با تعریف‌های دروغین از خود برای اهالی شهر، خودش را یک قهرمان معرفی می‌کند و به آنها قول می‌دهد مشکل بی آبی آنجا را حل کند.

******************************
فیلم سینمایی «ترون» به کارگردانی جوزف کاسینیسکی سه شنبه ۲۳اسفند ماه ساعت ۲۳:۳۰ ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم می‌بینیم: «سم فلینت» پسر «کوین فلیت» صاحب شرکت رایانه‌ای بزرگی است. شرکت آنها که روی بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کردند. اعتقاد به طراحی دنیای دیجیتالی جدیدی داشته است. او به طرزناگهانی مفقود می‌شود. پس از۲۰ سال پسرش «سم» پس از این که شریک و دوست صمیمی پدرش پیغامی از دفتر سابق پدرش دریافت می‌کند به دفتر قدیمی پدرش می‌رود. آنجا درپی فعالیتی دیجیتالی به دنیای دیجیتالی وارد می‌شود.
جف بررپدس و گارت هدلاد در فیلم سینمایی «ترون» محصول سال ۲۰۱۰ کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «منطقه ۵۱» سه شنبه ۲۳اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید: دریک آزمایشگاه به نام «منطقه ۵۱» شایع شده است که چند موجود فضایی ازآنجا مورد آزمایش قرار گرفته‌اند از طرفی مسئولان آزمایشگاه می‌خواهند این خبر را پنهان کنند اما چند نویسنده و خبرنگار برای بازید به آزمایشگاه می‌آیند. اما ناگهان در طبقات مخفی این آزمایشگاه حوادثعجیبی رخ می‌دهد.
ونسا برنچ و بروس بوکلیتنر در فیلم سینمایی «منطقه ۵۱» به کارگردانی جیسون کانری محصول سال ۲۰۱۱ کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه تهران
فیلم سینمایی «مهاجمین سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۲۲ از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «مهاجمین» از این قرار است که: چند نفر با نام‌های نیکلاس، رویس، لارس زتا و ایزابل که همه نظامی هستند و استنزکه یک قاتل و سارق اعدامی است، ادوین که یک پزشک است، اینا گا واکیای که یک یاکوزای ژاپنی است دریک جای نامعلوم جنگلی فرود می‌آیند. آن هم وقتی که هریک مشغول زندگی روزمره خود بوده‌اند. به زودی متوجه می‌شوند که توسط تله‌ها و دام‌های زیادی محاصره شده‌اند و تمام این بازی‌ها طوری طراحی شده که آن حیوانات از شکار کردنشان لذت ببرند.
آدریان برودی، لاورنس فیش بورن و تافر گریس درفیلم سینمایی «مهاجمین» به کارگردانی نیمراد آنتال محصول کشورآمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «غریبه» سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید «بابک» و «دانیال» دو دوست صمیمی اند که جویای کارهستند و به پیشنهاد نامزد بابک، قرار می‌شود در خانه سالمندان مشغول به کارشوند. یکی از افراد این خانه به نام رحمت که خود را سالمند نشان می‌دهد، با ساکن شدن در خانه سالمندان مدعی می‌شود که در زیر یکی از اتاق‌های این خانه گنجی پنهان است و او نقشه آن دارد و این موضوع را با دانیال در میان می‌گذارد.
عباس جمشیدی، ناصرگیتی جاه و شهاب تیموریان در فیلم تلویزیونی غریبه به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه کنندگی محمد گندمی به ایفای نقش پرداختند.