به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در متن این اطلاعیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

کلید پیشرفت کشور به میزان زیادی دست سینماگران است، چرا که دست اندر کاران هنر فاخر سینما با توجه به تاثیرگذاری و جهت دهی این هنر می‌توانند با تولیدات خود روح امید، شوق پیشرفت، انگیزه کار و تلاش، اعتماد به ارزش‌های اسلامی و ملی را در جامعه ترویج کنند.(مقام معظم رهبری)

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها در سخنان خود به نقش موثر سینما در غنای فرهنگی جامعه اسلامی اشاره فرموده‌اند. همچنان که ایشان تاکید داشته‌اند سینمایی مورد تائید است که روح امید و اعتماد را به کشور تزریق کند. سینماگران ایرانی هم بر این باورند و یکی از رسالت‌های خود را حرکت در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی می‌دانند.

در آغاز سال تازه و همزمان با شروع اکران ۹۱، نمایش دو فیلم " گشت ارشاد " و " خصوصی " همراه با حاشیه‌هایی بوده است، موضوع و نوع نگاهی که در این آثار مطرح شده حساسیت‌هایی را در جامعه به وجود آورده است. موج نگرانی‌ها بابت نمایش این دو فیلم در اغاز سال این روزها به اوج رسیده و طبیعی است که حوزه هنری به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی که وظیفه خود را پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند، ظرفیت نمایش سالن‌های سینمایی خود را در اختیار فیلم‌های ضد ارزشی قرار ندهد.

سازمان سینمایی سوره حوزه هنری با توجه به فضای موجود و در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نمایش این دو فیلم را در سالن های سینمایی خود در سراسر کشور متوقف خواهد کرد.