به گزارش افکارنیوز، امیرحسین علمالهدی مشاور پخش فیلم "بوسیدن روی ماه" ساخته همایون اسدیان و به تهیهکنندگی منوچهر محمدی در ارتباط با جایگزین کردن این فیلم به جای دو فیلم حذف شده از جدول اکران نوروز به مهر گفت: ما قطعاً این فیلم را در زمان فعلی اکران نخواهیم کرد.

وی افزود: بعد از اینکه نگذاشتند فیلم " بوسیدن روی ماه " در نوروز اکران شود ما تصمیم گرفتیم تا پایان بهار برنامه‌ای برای اکران نداشته باشیم. بعد از تعطیلات نوروز جلسه‌ای با تهیه‌کننده و کارگردان می‌گذاریم تا برای نمایش " بوسیدن روی ماه " در ۹ ماه باقیمانده تصمیم‌گیری کنیم و برنامه خود را اعلام می‌کنیم.

علم‌الهدی ادامه داد: ما در حال حاضر هیچ آمادگی برای اکران کردن این فیلم نداریم و باید نمایش آن با توافق عوامل باشد. بعید می‌دانم جلسه شورای صنفی برگزار شده باشد تا تصمیمی برای اکران " بوسیدن روی ماه " بگیرند و تا این لحظه تماسی نیز در این ارتباط با ما گرفته نشده است.

علی سرتیپی مدیر فیلمیران که پخش فیلم " نارنجی پوش " داریوش مهرجویی را برعهده دارد هم درباره خبر منتشر شده پیرامون جایگزینی این فیلم با دو فیلم حاشیه‌ساز اکران نوروز گفت: ما باید این موضوع را بررسی کنیم و پس از صحبت با داریوش مهرجویی در این ارتباط تصمیم‌گیری خواهیم کرد. وی افزود: قطعا نظر ایشان نیز برای ما مهم است.

این اظهارات در حالی است که ساعتی قبل علیرضا سجادپور از برگزاری جلسه شورای صنفی اکران و تصمیمگیری برای جایگزینی دو فیلم "خصوصی" ساخته حسین فرحبخش و "گشت ارشاد" ساخته سعید سهیلی با دو فیلم "نارنجیپوش" و "بوسیدن روی ماه" خبر داده بود.