به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، غلامرضا فرجی مدیر پخش سازمان سینمایی سوره در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه هنری با بیان این که فیلم "قلاده های طلا" از آغاز اکران نوروزی خود تا به این لحظه فروش فوق العاده ای به ویژه در شهرستان ها داشته است، گفت: طبق آخرین اخباری که از شهرستانها داشتیم میزان فروش فیلم شب گذشته (شنبه ۵ فروردین) در اصفهان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در مشهد ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در شیراز ۳ میلیون تومان، در یزد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، در ارومیه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در قزوین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

وی درباره میزان فروش بلیت این فیلم طی روز های جمعه وشنبه هم خاطر نشان کرد: فروش فیلم " قلاده های طلا " در تهران روز جمعه ۴ فروردین ۶۴ میلیون تومان و شنبه ۵ فروردین ۶۳ میلیون تومان بوده است.

فرجی درباره تبلیغات صورت گرفته برای معرفی فیلم به مخاطبان نیز گفت: از چند روز مانده به اکران فیلم با سازمان صدا و سیما هماهنگی هایی صورت گرفت که خوشبختانه پوشش خوبی برای معرفی فیلم داده شد ضمن اینکه برنامه های جدیدی نیز برای تبلیغات فیلم بعد از تعطیلات نوروزی در نظر داریم که امیدواریم با موفقیت انجام شود.

مدیر پخش سازمان سینمای سوره با اشاره به اکران فیلم قلاده های طلا در ۷۰ سالن سینمایی تصریح کرد: فروش فیلم صددر صد رو به رشد بوده است و ظرفیت و پتانسیل خود فیلم به گونه ای است که باعثجذب مخاطبان می شود و پیش بینی می کنیم روند فروش به همین صورت افزایش پیدا کند و اکران آن ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است فیلم قلاده های طلا، به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی محمد خزاعی و حضور بازیگرانی همچون امین حیایی، حمید رضا پگاه، علی رام نورایی، محمد رضا شریفی نیا، محمود عزیزی، نیلوفر خوش خلق، چنگیز جلیل وند و مدیریت پخش سازمان سینمایی سوره حوزه هنری در تهران و شهرستانها به نمایش درآمده است.

این فیلم که در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز به نمایش درآمد به ماجرای حضور جاسوسان غربی در ایران در ایام اغتشاشات بعد از انتخابات ۸۸می پردازد.