به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ مصطفي حدادي در تشريح اين خبر گفت: با وصول گزارشي از پليس آگاهي با موضوع شناسايي فرد منتشرکننده عکسهاي خانوادگي دختري که با ايجاد صفحه فيسبوک قصد آزار و اذيت روحي و رواني او را دارد، موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وی گفت: بعد از کسب دستورقضایی فعالیت پلیس فتا شروع و بعد از بازجویی از شاکی و دختر شاکی، هیچ‌گونه ظن و گمانی در این خصوص از طرف آنان بدست نیامد.

حدادی افزود: برای شناسایی متهم با کمک دخترخانواده که از آلبوم وی عکس‌هایش عکسبرداری شده بود، عوامل پلیس فتا موفق به دستگیری متهم به نام «ن. ن» در حین ارتکاب جرم در منزل پدریش شدند.

وی افزود: برابر اعترافات متهم چندی پیش کلید منزل شاکی را در کوچه پیدا کرده و در تعطیلات نوروزی که خانواده شاکی در مسافرت بودند، با استفاده از خالی بودن خانه به منزل آنان رفته و اقدام به عکسبرداری از عکس‌های خانوادگی دختر شاکی و وسایل شخصی او کرده است و با ایجاد صفحه فیسبوک به نام این دختر در اینترنت اطلاعات شخصی او را منتشر کرده است.

رييس پليس فتاي آذربايجانشرقي در خاتمه گفت: علت و انگيزه جرم توسط متهم، علاقه به شاكي و عدم موفقيت به ازدواج با وي بوده است.