به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی توافق به کارگردانی توماس مک کارتی محصول سال ۲۰۱۰ کشور انگلیس، پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش میشود.
داستان این فیلم با بازی آنی راین وپل گیاماتی در مورد مایک وکیل زبردستی است که در دوره رکود اقتصادی بسیاری از مشتری‌هایش را از دست داده و در شرایط مالی سختی به سر می‌برد. او با همسر و دو دختر کوچکش زندگی می‌کند و در اوقات فراغت به کار مربیگری کشتی مشغول است. یکی از موکلان او به نام لئو که پیرمرد ثروتمندی است به دلیل ناتوانی و زوال مغزی در گذران زندگی دچار مشکل است. مایک باگرفتن کمیسیون ۱۵۰۰ دلاری تصمیم به نگهداری از او می‌گیرد.

****************************
فیلم تلویزیونی «وقت طلایی» به کارگردانی صادق کرمیار جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم با بازی سروش صحت و بهاره رهنما درمورد زن و شوهری تحصیلکرده است که با وجود داشتن زندگی و امکانات مناسب و جایگاه اجتماعی خوب قادر نیستند مشکلات زناشویی خود را حل کنند و به همین دلیل تا مرز طلاق پیش می‌روند.

****************************
فیلم سینمایی «زندانبان» به کارگردانی ریگ تریس محصول سال ۲۰۱۱ کشور آمریکا و با بازی جیمز دی آرکی و نوئل کلارک، جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما باز پخش می‌‌شود.

شبکه دو
فیلم سینمایی «چاقالوها» به کارگردانی استیون بریل و تهیه کنندگی راجربیرن باوم، پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: پسربچه چاقی به نام جری برای کاهش وزن به اردوگاه تابستانی فرستاده می‌شود. به دلیل تغییر مدیریت اوضاع اردوگاه نسبت به سال‌های قبل نابسامان و غیر قابل تحمل شده، بنابراین برای حل این مشکل بچه‌ها و مربیان سال‌های گذشته با هم متحد می‌شوند و فرد جدیدی رابرای مدیریت انتخاب می‌کنند.
دیوید گلدمن، کودی برگر و آلن کاورت در فیلم سینمایی «چاقالوها» محصول سال ۱۹۹۵ کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

*****************************
شبکه دو سیما برای پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۱ فیلم سینمایی «مادر من» به کارگردانی کلاوس هارو و تهیه کنندگی ایلکا ماتیلا، محصول سال ۲۰۰۵ کشورهای فنلاند و سوئد را برای پخش در نظر گرفته است.

داستان فیلم با بازی تاپی ماجانیمی و ماریانا مارجالا در مورد حمله شوروی به فنلاند است. کیرستی مادر ایرو نیز پس از شنیدن خبر مرگ همسرش در جبهه جنگ علیه روسها فرزندش را راهی سوئد می‌کند و خود نیز در یک مرکز کار آلمانی مشغول به کار می‌شود. خانواده میزبان سیگنه و هیالمار هستند. سیگنه دختر خردسالش را در اثر سهل انگاری از دست داده و دچار عذاب وجدان است و به همین دلیل نمی‌تواند نقش مادر ایرو را به خوبی بازی کند، ولی به تدریج رابطه این دو به رابطه مادر و فرزند واقعی تبدیل می‌شود.

****************************
جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ فیلم سینمایی «تیم ماجراجو» به کارگردانی آدریا گارسیا و ویکتور مالدونادو و تهیه کنندگی کارلوس فرناندز، محصول سال ۲۰۰۷ کشورهای اسپانیا و فرانسه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی ایمانول آریاس، رابرت پترسون و ناتالیا رودریگوئز آمده: بچه‌ای به نام تیم که با همسن و سالانش در یک مرکز نگهداری کودکان خردسال زندگی می‌کند. در پی توپ بازی با دوستانش هنگامی که توپ را شوت می‌کند، توپ به داخل زیرزمینی تاریک و مخوف می‌افتد. با افتادن توپ همبازیانش او را وادار می‌کنند تا هر طور شده توپ را پیدا کرده و با خود بیاورد و این آغاز ماجرای ورود تیم به دنیای خواب و خیالش شده و او را که ترس از تاریکی و محیط شب و کابوس‌های ناشی از آن را همواره با خود به همراه دارد، تجربه کند.

****************************
فیلم تلویزیونی «پروانه‌ای در مه» جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: مهرانه زن جوانی است که همسرش(صمد) در جنگ شهید شده ولی او هرگز این موضوع را باور نکرده و اصرار دارد که صمد بر می‌گردد، ارژنگ(خواستگار دیرین مهرانه) مجددا به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد و مهرانه رد می‌کند. ارژنگ که فکر می‌کند پای یکی از همرزمان صمد در میان است و قصد ازدواج با مهرانه را دارد، خانه او را به آتش می‌کشد و همرزم صمد پس از چند روز به شهادت می‌رسد، سرانجام مهرانه با ارژنگ اتمام حجت می‌کند که تا آخر عمر منتظر صمد خواهد ماند.

عسل بدیعی، کیهان ملکی، برزو ارجمند، زهره صفوی و فرانک نیک نژاد درفیلم تلویزیونی «پروانه‌ای در مه» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد جواد کاسه ساز بازی کرده‌اند.

شبکه سه
فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی جورج استیون پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «شین» با بازی جین آرتور و آلن لاد محصول سال ۱۹۵۳ درکشورآمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «بازرس مورس(نقشه احمقانه)» به کارگردانی جان مدن، محصول سال ۲۰۰۰ کشورهای آمریکا و انگلیس، پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی جوهان توان وکوین واتلی آمده: پلیس به دنبال دختری است که به ظاهرگمشده و بازرس مورس اعتقاد دارد که دختر کشته شده و به قتل رسیده است.

****************************
پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۳:۳۰ فیلم سینمایی «پرواز از اردوگاه» روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
دراین فیلم می‌بینیم: درعملیات تجسس از یک منطقه تحت تصرف ارتش عراق، سرگرد خلبان، عباس حلمی اسیر می‌شود. در حالی که پیش از اسارت، نوار تصاویر ضبط شده را در محلی پنهان کرده است. او در اردوگاه اسرا تحت شکنجه قرار می‌گیرد. اما محل اختفای اسناد را بروز نمی‌دهد.
جمشید هاشم پور، میرمحمد تجدد و فریدون مالکی درفیلم سینمایی «پرواز از اردوگاه» به کارگردانی حسن کاربخش ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «خائن ۲» محصول سال ۲۰۰۹ فرانسه با بازی لیندا هاردی، اینگرید چاوووین، جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما باز پخش خواهد شد.

****************************
فیلم سینمایی «رژه طولانی من» به کارگردانی یانگ جون محصول سال ۲۰۱۰ کشور چین، جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی وانگ جیا و زونگ کیو آمده: اوایل قرن گذشته انقلاب مردم چین به پیروزی رسیده است. این رویداد در زمانی اتفاق افتاد که کشورچین به دلیل بی کفایتی نظام امپراطوری مستعمره انگلستان شده بود. مردم فقیرچین ارتشی به نام ارتش سرخ تشکیل دادند که سربازانش نوجوانان پانزده ساله تا پیرمردان روستایی بود. رویازای وانگ که اکنون دوران پیری راسپری می‌کند، داستان ارتش سرخ را روایت می‌کند.

****************************
فیلم سینمایی «کوهستان سرخ» جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی راین کوینتون و استیو بیسلی آمده: شن کوپر افسر کلانتری است که به علت بیماری و باردار بودن همسرش درخواست ادامه خدمت در کوهستان سرخ(شهری ییلاقی در استرالیا) را داشته است. در روز اول خدمت در کوهستان سرخ «کوپر» اسلحه خود را در میان اثاثیه پیدا نمی‌کند و بدون اسلحه به کلانتری می‌رود.

فیلم سینمایی «کوهستان سرخ» محصول سال ۲۰۱۰ کشورهای استرالیا و انگلستان به کارگردانی پاتریک هوگس ساخته شده است.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «زمینی دیگر» به کارگردانی مایک کاهیل پنجشنبه ۳۱ فرورودین ماه ساعت ۱۵:۳۰ ازشبکه چهارسیما باز پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «زمینی دیگر» محصول سال ۲۰۱۱ کشور آمریکا با بازی ویلیام ماپودر و بریت مارلینگ ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «هوای سرد» به کارگردانی آرون کاتز جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: باب پسر جوانی است که دانشجوی رشته جرم شناسی بوده و درس را رها کرده، او مدتی است از همسر خود ریچل که در شیکاگو زندگی می‌کرده‌اند جدا شده و اکنون به زادگاهش بازگشته و تصمیم دارد به همراه خانواده اش زندگی کند. باب که به دنبال کاری می‌گردد در یک کارخانه یخ سازی مشغول به کار می‌شود و در آنجا با پسر جوانی به نام کارلوس آشنا شده و این آشنایی به رابطه خانوادگی می‌کشد. در همین اوصاف ریچل به آن شهر آمده و با باب ملاقات می‌کند، وی می‌گوید که در یک شرکت استخدام شده و برای مأموریتی اکنون به آنجا آمده است.

فیلم سینمایی «هوای سرد» محصول ۲۰۱۰بابازی رابین ریکون وکریس لانکنو درکشور آمریکا ساخته شده است.

شبکه تهران
انیمیشن «وینی پو» به کارگردانی استفن جی اندرسون محصول سال ۲۰۱۱ کشورآمریکا، پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان این انیمیشن آمده: «وینی پو» خرس زرد کوچکی است که علاقه بسیار زیادی به عسل دارد. او و دوستانش که با اشتباه یک کلمه دچار تصور اشتباهی می‌شوند، درگیر ماجرایی شده که در نهایت به کمک دیگران از آن نجات یافته و درکناریکدیگر در جنگل زندگی می‌کنند.

****************************
فیلم سینمایی «دزدان ناشی» به کارگردانی ژولین سری ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۱ اردیبهشت ماه از شبکه تهران بازمی‌شود.
فردریک دیه فنتال، لورن دوبچ، ادوارد مونتات و گوئن دولین هامون درفیلم سینمایی «دزدان ناشی» محصول سال ۲۰۰۹ کشور فرانسه بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «شکارچی مغزها» به کارگردانی کریستوفر تبوری محصول سال ۲۰۰۴ کشورهای آمریکا و کانادا، جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستین اسلیتر، جیل بلوز، استلا وارن و مایکل کلارک دونکن آمده: بن موفق می‌شود از طریق سرمایه گذاری در یک شرکت خصوصی ماده ردیابی جهت ردیابی کودکان، اختراع کند. این کشف می‌تواند برای هر شرکتی در بورس، ارزش فوق العاده‌ای داشته باشد. از این رو وینسنت که به دنبال افراد شاخص است از جانب یک شرکت ورشکسته با گرفتن پول می‌خواهد بن را به آنجا بفرستد. اما بن که شخصی متعهد است زیر بار نمی‌رود. وینسنت دست به هر کاری می‌زند تا او را راضی کند حتی خانواده بن را تهدید می‌کند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «برگ و باد» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی هادی افشار پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: دختری که در ایام نامزدی به سر می‌برد، با افتادن درختی بر روی پاهایش فلج می‌شود و ویلچرنشین می‌گردد. تازه داماد که در دوران سربازی است، نمی‌تواند با این شرایط کناربیاید و مداوم با خودش کلنجار می‌رود که جدا شود، یا با این رنج تمام نشدنی کناربیاید.
وحید رهبانی، نیلوفر پوراحمدی و قدرت اله صالحی در فیلم تلویزیونی «برگ و باد» از تولیدات صدا و سیمای مرکزگیلان بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «رویا» به کارگردانی فریدون کرمی و تهیه کنندگی عباس گل رسا، ازتولیدات صدا و سیمای مرکزیزد جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی فاطمه آخوند زاده، علی نوابی، نازنین خوشنود و ایرج مفیدی آمده: زن و مردی در سفر، بر اثر نبستن کمربند، در تصادف جراحت برمی دارند و دختر کوچکشان جان می‌سپارد. به مرور درمی یابیم آن دختر، فرزند حقیقی آن دو نبوده و پس از افشای نازایی، او را از بهزیستی آورده و بزرگ کرده‌اند.

شبکه نمایش
فیلم سینمایی «تعقیب ۳۰۰۰» به کارگردانی گرگوری جی لینزی محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا، پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۹ ازشبکه نمایش پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «تعقیب ۳۰۰۰»، خاطرات کودکی دو برادر به نام‌های «راجر» و «میکی» است که به تیم بیسبال شهرشان علاقه بسیاردارند و تمام بازی‌های بازیکن معروف آن را ازنزدیک دنبال می‌کنند. ماجرا زمانی آغازمی شود که بیماری «راجر» شدت گرفته و مادرشان تصمیم می‌گیرد به شهربسیاردوری نقل مکان کند. «راجر» و «میکی» نمی‌توانند خود را با شرایط و شهر جدید تطبیق دهند.
رای لیوتا، روی کولکین و تانیا راموند درفیلم سینمایی «تعقیب ۳۰۰۰» به ایفای نقش پرداختند.
گفتنی است، فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «چشم‌های تقریبا نگران»، «توت فرنگی کوچولو، جشن بهاری»، «قطارفراری»، «بچه‌های ابدی» و «جنگ» پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۷،۱۵، ۱۳،۲۱ و ۲۳ ازشبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «خبرچین» به کارگردانی دانت لام جمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ ازشبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
دراین فیلم می‌بینیم: بازرس پلیس دن برای جمع آوری اطلاعات و دستگیری اعضاء تبهکار از افراد نفوذی به عنوان خبرچین دربین آنها استفاده می‌کند. بربرسارق حرفه‌ای است که اخیراً از تایوان به هنگ کنگ آمده و درحال جمع آوری افراد خود است.
نیک چیونگ و نیکولاس تس درفیلم سینمایی «خبرچین» محصول سال ۲۰۱۰ هنگ کنگ می‌باشد.
گفتنی است، فیلمهای سینمایی و انیمیشن تهران ۲۰ سال بعد، پرس موش، دندون بچهها قاصدک، خویشاوندی و مرد روزجمعه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷، ۱۵، ۱۳، ۱۹ و ۲۳ ازشبکه نمایش پخش میشود.