به گزارش افکارنیوز، به گفته شاهدان ماجرا در ساعت ۱ بعد از ظهر در یکی از سواحل شهر تلآویو گروهی به یک زن که از بیماری عقبماندگی ذهنی رنج میبرد، تجاوز کردند که با وجود تماس یکی از شاهدان با پلیس هیچ اقدامی از سوی پلیس این شهر صورت نگرفت.این در حالی است که پلیس مدعی شده است به فاصله تنها چند دقیقه یک ماشین گشت را به منطقه میفرستد اما قربانی این ماجرا اظهار کرده است که حتی یک افسر پلیس هم به محل حادثه نیامده بود.خانم "ران” یکی از شاهدان که از ارائه نام واقعی خود سر باز زده است در این باره گفت: با یکی از دوستانم در حال استراحت در ساحل بودیم که متوجه شدم جمعیت زیادی متشکل از زن و مرد به طور دایرهای کنار هم حلقه زده و چیزی را تماشا میکنند. در ابتدا به آن توجه نکردم اما پس از ادامه پیدا کردن وضعیت و دیدن خنده و دست تماشاکنندگان به سمت این حلقه رفتم که متاسفانه متوجه شدم چندین نفر به نوبت در حال سوء استفاده از زنی هستند که دچار عقبماندگی ذهنی بود.

وی افزود: اما تماشاکنندگان به جای جلوگیری از این اتفاق تنها داشتند از موضوع سوء استفاده می‌کردند و خنده و شادی می‌کردند که بسیار موجب عصبانیت من شد. در واقع من تنها کسی بودم که به جمعیت رفتم و از آنها خواستم به کار خود پایان دهند اما آنها در جواب تنها گفتند “چه اشکالی دارد اگر ما بخواهیم کمی تفریح کنیم؟ ”

خانم “ران” سعی کرده است که زن قربانی را از تن دادن به تجاوز باز دارد اما وی به دلیل مشکل ذهنی گویا نمی‌توانسته عمق فاجعه را درک کند و راضی به نظر می‌رسیده است.

خانم “ران” بلافاصله با پلیس تماس گرفته و ماجرا را گزارش داده اما اعلام نکرده که قضیه تجاوز است.

با وجود ادعای پلیس مبنی بر اعزام افسر به محل حادثه شاهدان می‌گویند که هیچ پلیسی را در منطقه مشاهده نکرده‌اند.

پلیس می‌گوید فورا نیرو به ساحل فرستاده اما چیز مشکوکی در آن منطقه ندیده است.
خانم ران در گفت‌وگو با روزنامه‌‌ هاآرتص تاکید کرده است که در طول ساعاتی که من آنجا بودم این زن به صورت نیمه‌برهنه در حال رفت و آمد و انجام رفتارهای غیر اخلاقی با مردان حاضر در ساحل بود و من نمی‌دانم اگر پلیس در محل حضور داشته چگونه ممکن است که چنین چیزی را ندیده باشد.

منبع: ایسنا