دستگیری عامل مونتاژ تصاویر بازیگران ایرانی

سرهنگ محمد مهدي كاكوان در گفتوگو با ايسنا، با بيان اينكه ماموران فتا براي ارتقاي ضريب امنيت در فضاي مجازي اقدام به رصد اينترنتي سايتها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اينترنتي به سايت با عنوان فساد در سينماي ايران روبرو شدند كه كارآگاهان پليس فتا در بررسي اين سايت دريافتند كه گردانندگان اين سايت اقدام به انتشار عكسهاي خصوصي بازيگران ايراني ميكنند كه با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌ها آدرس گرداننده این سایت در ساوجبلاغ شناسایی شد، گفت: کارآگاهان در قراری صوری با گرداننده این سایت، وی را دستگیر کردند.

کاکوان افزود: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی وارد مخفی‌گاه این فرد شدند که در بررسی کیس این فرد مشخص شد که او تصویر بازیگران داخلی را با تصاویر مستهجن خارجی ترکیب کرده و در سایت خود تحت عنوان «فساد در سینمای ایران» بارگذاری می‌کرده است.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی ضمن قبول بزه انتسابی هویت دیگر خود را نیز معرفی کرد و گفت: همدست دیگر او نیز در عملیاتی پلیسی دستگیر و آنان در اعترافات خود عنوان کردند که هر کدام مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از فردی ناشناس دریافت می‌کردند تا نسبت به این عمل اقدام کنند.

کاکوان با بیان اینکه ماموران در تحقیقات دریافتند که فردی که به متهمان پول می‌داده تا آنان این سایت را اداره کنند با نام جعلی اقدام به باز کردن حساب کرده است و تحقیقات برای دستگیری این فرد ادامه دارد.