ایجاد وب سایت حرفه ای و کم هزینه با سایت ساز آنلاین سیم وب

اهمیت داشتن یک وب سایت حرفه ای که بتواند به خوبی خدمات شما را به میلیون ها کاربر اینترنتی معرفی نماید بر هیچ کس پوشیده نیست اما مطمئنا اگر برای طراحی وب سایت خود سراغ شرکت های طراحی وب رفته باشید احتمالا با قیمت های چند میلیونی برای طراحی یک سایت بسیار ساده مواجه شده اید و ممکن است همین مشکل شما را از ورود به دنیای تجارت آنلاین منصرف کرده باشد. اما نگران نباشید.  سایت ساز آنلاین سیم وب به شما کمک میکند تا با هزینه ای بسیار اندک یک سایت بسیار حرفه ای ، زیبا و با کلیه امکانات مورد نیاز خود داشته باشید !

سایت ساز آنلاین سیم وب  این امکان را برای شما فراهم می کند تا با داشتن کمترین دانش فنی کلیه محتوای سایت خود از جمله منو ها ، صفحات مختلف سایت ، اخبار و مقالات ، تصاویر و اسلاید ها ، ویدئو ها و ... را تنها با چند کلیک ساده تغییر دهید. برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای توسط سایت ساز سیم وب کافی است با یک ثبت نام ساده و انتخاب یک قالب آماده و از پیش طراحی شده از بین قالب های متنوع سامانه، سایت خود را ایجاد کنید و سپس با ورود به بخش مدیریت آنلاین سایت، قسمت هایی که برای ویرایش در نظر گرفته شده اند را ویرایش نموده و محتوا و تصاویر دلخواه خود را به راحتی در وب سایت جدید خود قرار دهید..

 

برخی از امکانات و قابلیت های سایت ساز آنلاین سیم وب:

ثبت دامنه رایگان

قبل از ثبت نام در سایت ساز سیم وب شما می توانید یک دامنه و یا نام اینترنتی با پسوند ir برای خود انتخاب کنید که در هنگام ثبت نام به صورت رایگان برای شما به ثبت خواهد رسید. همچنین امکان ایجاد سایت با سایر دامنه ها مانند  com  ، net  و ... نیز با هزینه اضافی موجود است

سیستم پرداخت آنلاین و فروش الکترونیکی

در صورتی که بخواهید محصولات و یا خدمات خود را در وبسایتتان عرضه کنید سایت ساز سیم وب به شما کلیه امکانات لازم را جهت ایجاد یک فروشگاه اینترنتی مجهز و کامل با امکان پرداخت آنلاین توسط کارت های عضو شبکه شتاب ویا پرداخت وجه به مامور پست پس از تحویل محصولات و یا حتی امکان دانلود محصولات دیجیتالی پس از خرید را فراهم میکند .

ایجاد ایمیل اختصاصی

شما می توانید با پسوند نام دامنه سایت خود به تعداد نامحدود ایمیل اختصاصی مانند info@yoursite.ir ایجاد نمایید و اعتبار مکاتبات اداری خود را با سایرین افزایش دهید .

ثبت و افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو

سایتی که توسط سایت ساز سیم وب ایجاد می شود به صورت کامل منطبق با اصول سئو ( بهینه سازی برای موتور های جستجو گر )  بوده و همچنین به صورت خودکار توسط سیستم افزایش رتبه سامانه در موتور های جستجوگر  مانند گوگل و چند فهرست وب ثبت شده و مورد بهینه سازی ویژه قرار می گیرد.

مدیریت آسان سایت بدون نیاز به دانش فنی

در بخش مدیریت سایت ساز سیم وب شما می توانید تنها با کلیک کردن بر روی دکمه های ویرایش موجود روی قالب سایت خود محتوای مورد نظر را تغییر داده و به صورت آنلاین ذخیره نمایید تا بلافاصله در سایت شما اعمال شود. در ویدئوی زیر می توانید مراحل ساخت یک وب سایت کامل را در کمتر از 5 دقیقه توسط سایت ساز سیم وب مشاهده نمایید .

 

ثبت نام

جهت ثبت نام در سایت ساز سیم وب و ایجاد وب سایت جدید کافی است وارد سایت www.simweb.ir شده و در بخش ثبت نام، نام دامنه دلخواه خود را وارد و مراحل ثبت نام آنلاین را ادامه دهید تا بلافاصله سایت شما ایجاد شده و بتوانید آن را ویرایش نمایید.

پذیرش نمایندگی

  اگر به دنبال شغلی پردرآمد و کسب و کاری مطمئن هستید می توانید به صورت رایگان در سیستم همکاری در فروش سامانه سایت ساز سیم وب عضو شده و با دریافت پنل نمایندگی مستقل سامانه ،  یک سرویس سایت ساز مشابه سایت ساز سیم وب و البته با برند انحصاری خود ایجاد نموده و شروع به کسب درآمد از این طریق نمایید.

دانلود فیلم