تابلو فرش چی انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید تابلو فرش از دیجی دکوری

فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان یکی از محصولات زیبا و هنری این شهر می باشد که توانسته جایگاه خوبی در دکوراسیون داخلی منازل ما ایرانیان به وجود بیاورد. اگر گذرتان به شهر کاشان بیافتد، بدون شک محو تماشای انواع نمایشگاه های فرش و تابلو فرش ماشینی در سطح شهر خواهید شد که نگاه هر بیننده را به خود جلب می کند. زیرا هنر نزد ایرانیان است و بس / ندارند شیر ژیان را به کس، همین بیت فردوسی باعث شده تا تولید کنندگان و هنرمندان دست در دست یکدیگر بتوانند طرح های زیبا و مدرن از فرش و تابلو فرش را با جدیدترین دستگاه های روز دنیا، تولید کنند.

بعد از صادرات فرش، تابلو فرش دومین جایگاه صادراتی این شهر را به خود اختصاص داده است زیرا مرکزیت یا قطب اصلی تولید فرش ایران، کاشان است. امروزه تولید این محصول آنقدر تنوع طرح و رنگ دارد که توانسته تمام سلیقه های ما ایرانی ها را پوشش بدهد.

چرا باید تابلو فرش ماشینی بخریم؟

چرا باید تابلو فرش ماشینی بخریم؟

تابلو فرش ماشینی اصل با بهترین متریال متناسب با نیاز مشتری بافته می شود و هیچگاه کیفیت خود را از دست نمی دهد و می تواند برای سالیان دراز ار آن استفاده کرد. استفاده از الیاف مصنوعی در بافت آن باعث شده تا مانند تابلو فرش های دستباف دچار بید زدگی نمی شوند. این موضوع را هم باید به یاد داشته باشید الیافی که در بافت آن به کار گرفته شده، بدون پرزدهی و ضد حساسیت زا در مقابل پوست بدن می باشد و می توانید به راحتی با اسپری تمیز کننده فرش، کثیفی و لکه های بوجود آمده بر سطح تابلو فرش را از بین ببرید.

یکی دیگر از جذابیت های تابلو فرش ماشینی، داشتن پالت های رنگی زیبای آن می باشد که می توانید آن را نسبت به نوع دکوراسیون منزل خود انتخاب و خریداری کنید.

چگونه کیفیت تابلو فرش ماشینی با یکدیگر را تشخیص بدم؟

خرید تابلو فرش دیجی دکوری نیاز به دانستن یکسری نکات ویژه خرید دارد تا بتوانید تابلو فرش مورد دلخواه خود را انتخاب کنید، از نظر سایز بندی تابلو فرش ماشینی؛ به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ به طور مثال: 35×50، 70×50، 100×50 و... تقسیم بندی می شوند.

دومین نکته ای که باید در مورد خرید اینترنتی تابلو فرش بدانید، روش تولید آن خواهد بود. امروزه در شهر کاشان به دو روش مختلف، تابلو فرش ها تولید و روانه بازار می شوند،

روش اول: بافت، یعنی تماماً از نخ برای بافت طرح استفاده می شود، و روش دوم: چاپی می باشد، که این روش هم به دو دسته دیگر؛ کلاریس و سابلیمیشن تقسیم بندی می شوند. در روش بافت شما محدودیت رنگ دارید ولی در روش چاپ علی الخصوص، چاپ کلاریس، هیچ محدودیتی پالت رنگی در آن وجود نخواهد داشت.

تابلو فرش های چاپی، بوم آن کاملاً با نخ سفید، توسط دستگاه های فرش ماشینی بافته می شود و بعد توسط دستگاهی دیگر به نام چاپ کلاریس (عمقی) و سابلیمیشن (سطحی)  طرح مورد نظر روی آن چاپ می شود.

منظوره از شانه و تراکم در تابلو فرش چیست؟

منظور از شانه و تراکم در تابلو فرش چیست؟

تراکم عرضی یا شانه تابلو فرش به تعداد گره های که در هر متر مربع از عرض تابلو فرش زده می شود را شانه گویند. به عنوان مثال: تابلو فرش 1200 شانه، به این معناست که در هر متر مکعب از عرض آن، معادل 1200 گره بافته شده است. و منظور از تراکم در تابلو فرش به این معناست که در هر متر مربع از طول تابلو فرش 3600 گره زده شده است.

راهنمای خرید تابلو فرش ماشینی

خرید تابلو فرش ماشینی مانند هر لوازم تزئینی دیگر منزل که مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به دانش خرید دارد و هر کسی می توانید متناسب با بودجه خود آن را انتخاب و خریداری کنید. اما آنچه که در قیمت و کیفیت خرید تابلو فرش می تواند تأثیر گذار باشد، را برایتان بیان نموده تا راهنمای شما باشد.

فاکتورهایی که در قیمت تابلو فرش می تواند تأثیر گذار باشد؛ نوع جنسیت نخ به کار رفته در بافت آن، روش تولید و نوع اندازه انتخابی شما از سایز تابلو فرش خواهد بود.

قاب تابلو فرش یکی دیگر از انتخاب های شما خواهد بود که باید متناسب با نوع دکوراسیون و نوع طرح تابلو فرش انتخابی خود، خریداری کنید.

انواع طرح های تابلو فرش ماشینی کاشان

  • تابلو فرش آیات مذهبی
  • تابلو فرش منظره
  • تابلو فرش فرانسوی
  • تابلو فرش گل و گلدان
  • تابلو فرش مینیاتوری
  • تابلو فرش چهره
  • قاب تابلو فرش

این طرح های را می توانید در دکوراسیون داخلی منزل خود در هر سبکی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان نمونه: در دکوراسیون مدرن و لوکس می توانید از طرح تابلو فرش فرانسوی یا مینیاتوری برای زیبا بخشی فضای مختلف ساختمان خود استفاده کنید.

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره

همیشه دادن و گرفتن هدیه برای ما از لذت خاصی برخوردار بوده تا بتوانیم همدیگر و را با آن خوشحال کنیم. اما هدیه ای که ماندگار باشد چه هدیه ای خواهد بود؟ تبدیل عکس به تابلو فرش چهره یکی از خدمات دیجی دکوری می باشد که می توانید آن را در قالب یک هدیه از سایت دیجی دکوری آن را به صورت آنلاین سفارش بدهید.

در انتها می بایستی این نکته را عرض کنیم که برای دیدن جدیدترین و زیباترین تابلو فرش ماشینی کاشان از نظر کیفیت و قیمت آن به بخش تابلو فرش دیجی دکوری مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 54702588-031 , 09199524421 در تماس باشید.