جشن قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین دوره لیگ برتر

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس قهرمانی تیمش در لیگ برتر هجدهم را کاری سخت و در نهایت شیرین توصیف کرد. طبق این خبر وی در ابتدا گفت: سومین قهرمانی پرسپولیس ، سخت‌ترین قهرمانی بود و خود این موضوع تأیید و اثباتی است بر کار مستمر ما و البته شیرین‌ترین قهرمانی هم بود. بنا بر این خبر وی ادامه داد در دنیا تیم‌های زیادی نیستند که بتوانند برای سومین فصل متوالی قهرمان شوند مخصوصاً با شرایطی که ما داشتیم مثل پارسال که محروم بودیم و نمی‌توانستیم بازیکن جدید به خدمت بگیریم. بر اساس اخبار برانکو در پایان در خصوص نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس و لیست مدنظرش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: تا به این لحظه در مورد لیست صحبتی نشده،تمام بازیکنان فعلی ما تحت‌قرارداد هستند انصاری و ماهینی هم برمی‌گردند ربیع‌خواه هم سلامتی را به دست آورده و عملاً می‌توانم بگویم که بازیکن جدید نیاز نداریم.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه پیشکسوت پرسپولیس گفت: این قهرمانی مبارک پرسپولیس باشد، واقعاً از قهرمانی تیم محبوبم کیف کردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم کم گفته ام.طبق این خبر علی پروین روز جمعه با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی مبارک پرسپولیس باشد واقعاً از قهرمانی تیم محبوبم کیف کردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم کم است. طبق اخبار پروین تصریح کرد: برانکو مربی بزرگی است و برایش احترام زیادی قائل هستم او با توانمندی‌های فنی که دارد افتخارات بزرگی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است و امیدوارم سال‌های سال به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد و هر سال تیمش را قهرمان کند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: ما برای سومین سال قهرمان شدیم اما با دست‌های خالی به قهرمانی رسیدیم. بر ساس این خبر حسینی ادامه داد: سومین قهرمانی متوالی واقعا لذت‌بخش بود فکر می‌کنم حق هواداران ما این قهرمانی‌هاست امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم چرا که روزهای سختی در پیش روی ماست. طبق این خبر وی گفت ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و همه از آن خبر دارند حرف‌ها زیاد است اما توانستیم با دست‌های خالی قهرمان شویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم چرا که کار ما در سال بعد به مراتب سخت‌تر است.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از هفته آینده کار نقل و انتقالات این باشگاه شروع می‌شود گفت: هنوز قطعی نیست که دیدار ما با سپاهان فینال جام حذفی باشد.طبق اخبار مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا داماش گیلانیان از جام حذفی انصراف داده و دیدار پرسپولیس و سپاهان فینال جام حذفی محسوب می شود؟ گفت: اگر انصراف داماش قطعی باشد دیدار ما با سپاهان فینال می شود روی این جام از قبل برنامه ریزی کرده ایم و بعد از بازی با السد روی بازی با سپاهان متمرکز می شویم.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دوست دارد چند سال دیگر در تیمش بماند. طبق اخبار مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بحث تمدید قراردادش با این تیم تصریح کرد: فردا به باشگاه می‌روم و امیدوارم اگر هواداران پرسپولیس دوست‌مان داشته باشند می‌خواهیم چند سال در این تیم بمانم اگر ما را بیرون نکنند فعلا اینجا هستیم. طبق اخبار وی گفت اگر بخواهیم موفقیت بیشتر بخواهیم یک نفر بزرگ‌تر باید بالا سر تیم باشد برانکو مثل پدر برای ما بوده است. تیم خوبی داشتیم یکدل بودیم و همه با هم روراست هستیم امیدوارم پرسپولیس که به جایگاه اصلی‌اش رسیده همین روند را ادامه دهد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم دیگر سه دوره قهرمان شده است توقع زیادی نیست اگر از پرسپولیس قهرمانی آسیا را بخواهیم.طبق اخبار محمد پنجعلی کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و پیشکسوت درخصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم بیان کرد: در درجه اول این قهرمانی را به طرفدارهای پرسپولیس تبریک می‌گویم، چون واقعا حمایت کردند کادر فنی و بازیکنان واقعا زحمت کشیدند و ما هم به طبع بسیار خوشحال هستیم. طبق خبر ها وی افزود: در حال حاضر فکر می‌کنم توقع زیادی نیست اگر از پرسپولیس قهرمانی آسیا را بخواهیم این تیم دیگر سه دوره قهرمان شده و فراتر از آسیا بازی می‌کند انشاالله برای قهرمانی آسیا خواهیم رفت.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر این تیم بتواند قهرمانی جام حذفی را نیز به دست بیاورد، کاری خارق‌العاده و باورنکردنی انجام داده است. طبق اخبار  وی در خصوص دیدار تیم پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی نیز یادآور شد: به نظرم پرسپولیس همین که در لیگ برتر قهرمان شده، کار خیلی خیلی بزرگی کرده است، اما اگر جام حذفی را هم به دست بیاورد، کار خارق‌العاده و باورنکردنی را انجام داده و فکر نمی‌کنم به این زودی بتواند تیمی این عناوین را به دست بیاورد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه بهنام ابوالقاسم پور مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای فصل جدید به بازیکن احتیاج دارد، به خصوص در خط حمله که باید یک مهاجم شش دانگ کنار علیپور داشته باشد. طبق خبر ها مهاجم سابق سرخ‌پوشان در واکنش به صحبت برانکو که گفته است برای فصل بعد به بازیکن جدیدی نیاز ندارد، عنوان کرد: صحبت‌های برانکو قابل احترام است ولی پرسپولیس برای فصل جدید به بازیکن احتیاج دارد، به خصوص در خط حمله که باید یک مهاجم شش دانگ کنار علی علیپور داشته باشد. علیپور بازیکن خوبی است ولی به خاطر تنها بودن در این فصل نتوانست نمایش خوب سال‌های قبل را از خود نشان بدهد و اگر یک مهاجم خوب دیگر در کنار او باشد قطعا به روزهای اوجش برخواهد گشت.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه تیم پرسپولیس با ۵ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر شناخته می‌شود و سپاهان با ۵ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و ۱ مقام سومی در جایگاه دوم از این حیث قرار می‌گیرد. در جایگاه سوم نیز آبی پوشان استقلال با ۳ قهرمانی، ۴ نایب قهرمانی و ۶ مقام سومی قرار گرفته اند.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.