بهترین و ارزان ترین سامانه خرید بلیط هواپیما و تور استانبول

سیستم های رزرواسیون هواپیمایی دارای برنامه های شرکت هواپیمایی، تعرفه کرایه، خرید و رزرو بلیط هواپیما برای مسافر و ثبت سوابق بلیط هستند و به صورت توزیع مستقیم بلیط هواپیما یک شرکت هواپیمایی در بین مصرف کننده هایی که از اینترنت یا برنامه های تلفن همراه برای دسترسی به سیستم رزرواسیون استفاده می کنند، فعالیت دارند. آژانس های مسافرتی و سایر کانالهای توزیع غیرمستقیم نیز به سیستمهای رزرو شرکت هواپیمایی دسترسی دارند و کلیه اطلاعات بین آژانس ها و شرکت های هواپیمایی توسط یک سیستم انتقال داده استاندارد منتقل می شود. در صنعت هواپیمایی به صندلی های موجود معمولا موجودی گفته می شود. موجودی یک شرکت هواپیمایی به طور کلی در کلاسهای مختلف مانند کلاس تجاری یا بیزینس کلاس و کلاس اقتصادی یا اکونومی رزرو می شوند. نقش سامانه فروش بلیط هواپیما، صدور و ذخیره سوابق بلیط هواپیما می باشد.

1

سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما الفبای سفر

اگر می خواهید سفر جذاب و راحتی داشته باشید، آژانس هواپیمایی الفبای سفر می تواند بهترین و به صرفه ترین بلیط پروازهای داخلی و خارجی را به شما معرفی کند. رزرو انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی مانند بلیط هواپیما آنتالیا از چارتری ارزان قیمت Economy))، بلیط بیزینس کلاس Business Class))، سیستمی و لحظه آخری با آژانس مسافرتی الفبای سفر بسیار سریع و آسان می باشد. تیم حرفه ای الفبای سفر با بهره گیری از سیستم جستجوی دقیق خود و داشتن کامل ترین سیستم رزرواسیون آنلاین امکان جستجو در بین قریب به یک میلیون ایرلاین خارجی و داخلی را دارا است و می توانید بلیط پرواز خود را آنی و آنلاین و به ساده ترین شکل خرید نمایید. پروازهای ارزان قیمت را به راحتی با کمک باکس جستجو سایت الفبای سفر که طیف گسترده ای از پرواز ایرلاین های مختلف را به شما نمایش خواهد داد را پیدا کنید. اگر تاریخ پرواز شما قابل تغییر می باشد آژانس هواپیمایی الفبای سفر می تواند ارزان ترین بلیط پروازهای داخلی و خارجی را برای شما بیابد.

2

خرید لحظه ای و رزرو آسان بلیط های چارتری و سیستمی در الفبای سفر

زمانی که برای سفر خود بلیط هواپیمای سیستمی را از آژانس مسافرتی الفبای سفر و یا مستقیما از خود شرکت هواپیمایی رزرو و یا خریده اید، اگر به هر دلیلی نتوانید به پرواز خود برسید و تقاضای لغو سفر را داشته باشید، در چنین شرایطی خرید بلیط هواپیما سیستمی بسیار مقرون به صرفه است. به این دلیل که شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی الفبای سفر با کسر کردن درصدی به عنوان جریمه مابقی پول شما بابت خرید بلیط را به شما برمی گرداند که این موضوع مهمترین تفاوت بلیط سیستمی و چارتری می باشد.گفتنی است که آژانس مسافرتی الفبای سفر هنگام استرداد بلیط هواپیما سیستمی در همان لحظه با کسر کردن درصد جریمه از هزینه پرداختی شما بابت خرید بلیط مابقی پول را به شما باز می گرداند.

از دیگر مزیت های خرید بلیط هواپیما سیستمی از الفبای سفر این است که قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان با هم برابر می باشد، به همین دلیل اگر خانواده ای با سنین مختلف دارید بلیط هواپیما سیستمی مناسبترین انتخاب برای شما است. اما در برخی مواقع ممکن است که برای شما موقعیت سفری پیش بیاید و بخواهید در آینده ای خیلی نزدیک بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنید و عازم سفر شوید.

3

اما شاید این طور فکر کنید که تهیه عجولانه بلیط هواپیما غیر ممکن و یا خیلی گران قیمت باشد! اما این طرز فکر در مورد بلیط هواپیما کاملا اشتباه است، در چنین مواقعی بهترین انتخاب و ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری الفبای سفر است! به این دلیل که آژانس مسافرتی الفبای سفر بخشی یا تمام صندلی های یک پرواز را از شرکت های هواپیمایی پیش خرید می کند و از اینجا به بعد مسئول فروش بلیط ها، خود آژانس مسافرتی الفبای سفر می باشد و به همین خاطر قیمت بلیط را الفبای سفر تعیین می کند. در این نوع بلیط ها کلیه آژانس های مسافرتی تمام تلاش خود را می کنند تا بلیط های چارتری را قبل از روزهای نزدیک به پرواز بفروشند، اما اگر در روزهای نزدیک به پرواز همچنان صندلی خالی داشته باشند مجبور به فروش ارزان بلیط هواپیما می گردند پس اگر به دنبال بلیط ارازن قیمت هواپیما یا بلیط لحظه آخری هواپیما هستید، بلیط چارتری الفبای سفر بهترین انتخاب برای شماست. ذکر این دو نکته الزامی است که بلیط چارتری هواپیما علاوه بر نکات مثبت دارای نکات منفی نیز می باشد، بدین صورت که: بلیط چارتری هواپیما برای سنین مختلف مسافران یک قیمت را دارد و مهم تر آنکه بلیط چارتری را نمی توانید به آژانس هواپیمایی بازگردانید.

خرید بلیط هواپیمای کلیه کلاس های پروازی در سامانه خرید بلیط هواپیمای الفبای سفر

به طور کلی کلاس بلیط های پروازی و هواپیما چه در خرید و رزرو بلیط هواپیما چه در رزرو و خرید تورهایی مانند تور آنتالیا، به سه دسته اقتصادی Economy))، تجاریBusiness) ) و درجه یک (FirstClass) تقسیم می شوند. در بلیط درجه یک(First Class) قیمت بلیط ها بسیار گران می باشند. به همین دلیل مسافرانی که بلیط هواپیما فرست کلاس الفبای سفر را تهیه می کنند از ترانسفر اختصاصی برخوردار هستند. صندلی ها ویژه مسافران فرست کلاس بزرگ، راحت و دارای صفحه نمایش اختصاصی است. همچنین این مسافران از مهمانداران با تجربه و اختصاصی بهره می برند و برای هر مسافر سرویس بهداشتی اختصاصی در نظر گرفته شده است.

بلیط های تجاری الفبای سفر (Business) سفر نسبت به فرست کلاس ارزانتر و از اکونومی گرانتر می باشند. ترانسفر مسافرین این نوع کلاس پروازی نیز به صورت جداگانه تا هواپیما انجام میشود. همچنین از غذای گرم و امکانات رفاهی در طول پرواز نیز بهره مند می باشند.

بلیط اقتصادی الفبای سفرEconomy) ) یا اکونومی ارزان ترین نوع بلیط هواپیما در آژانس مسافرتی الفبای سفر می باشند. به همین دلیل خدمات رفاهی ارائه شده به مسافران در این نوع کلاس پروازی محدودتر و کمتر از بلیط های فرست کلاس و تجاری می باشد. معمولا در این کلاس پروازی بسته به خدمات ایرلاین غذا سرو نمی شود و اگر هم سرو شود به فروش می رسد. همچنین صندلی های این پروازها دارای مانیتور جداگانه برای هر صندلی نیستند و فقط یک صفحه نمایش بزرگ برای تمامی مسافران است.

رزرو بهترین تورهای گردشگری در الفبای سفر

اگر قصد خرید یا رزرو تورهای مسافرتی را دارید و یا میخواهید بهترین پکیج تورهای مسافرتی را بر اساس نوع هتل و بلیط هواپیما انتخاب کنید، با الفبای سفر همراه شوید. آژانس مسافرتی الفبای سفر پارسیان ارائه دهنده بهترین تورهای خارجی لحظه آخری و ارزان می باشد و شما در الفبای سفر میتوانید خرید و رزرو آنلاین تورهای خارجی را با پروازهای ایرانی و خارجی و همچنین بهترین قیمت ها انجام دهید.

4

بهترین قیمت و خدمات تور استانبول در الفبای سفر

خیابان های زیبا، غذاهای لذیذ و خوش طعم، اماکن تاریخی حیرت آور و سایر اماکن دیدنی و فوق العاده زیبا مواردی می باشند که افراد بسیاری را مجاب به بازدید و گشت و گذار در شهر زیبای استانبول و گذراندن تعطیلات خود در این شهر تاریخی می کنند. آژانس هواپیمایی و مسافرتی الفبای سفر با دارا بودن تخصص و حرفه ای که در تورهای استانبول دارد خدمات، بیمه مسافرتی، گشت شهری رایگان، بلیط رفت و برگشت هواپیما، تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان ترکی، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت کاملا رایگان، انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج تور استانبول و رزرو هتل های مناسب به همراه صبحانه رایگان در هتل را به مسافران تور استانبول ارائه می کند.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور استانبول و دارای بهترین سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما استانبول با سالها تجربه در خدمت رسانی در حوضه گردشگری و بخصوص برگزار کننده و متولی تور های جذاب توریستی و گردشگری به مقصد کشور ترکیه مفتخر است تا از ابتدای مسیر تا انتهای آن سفری خاطره انگیز از استانبول ترکیه را برای شما رقم بزند. همچنین دیگر نگران قیمت تور استانبول نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری و ارزان قیمت استانبول، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفر و پکیج تور انتخابی خود ببرید. از این رو قیمت های مختلفی برای تور استانبول را به شما ارائه خواهیم داد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور استانبول با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز ایرانی یا ترک به مقصد استانبول) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

5