ایجاد فروشگاه اینترنتی فرش

در چند دهه ی اخیر با فراگیر شدن اینترنت در مناطق مختلف و حتی دور افتاده فروشگاه های اینترنتی رشد قابل توجهی داشته است. شاید برای شما هم جالب باشد که امروزه حدود 30 درصد افرادی کار با فضای مجازی و اینترنت را می دانند و تصمیم به خرید فرش ماشینی دارند از طریق فروشگاه اینترنتی فرش اقدام می کنند و خرید فرش مورد نظر خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. در نتیجه هر شخص می تواند فرش مورد نظر خود را انتخاب نماید و خرید را خود را تنها با یک کلیک انجام دهد این درحالی است که این امر تا قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرش خرید فرش امکان پذیر نبود و افراد باید ساعت ها وقت خود را در بازارهای فرش فروشی می گذراندند تا فرش خود را خرید نمایند.

یکی از لوازم خانگی که اهمیت ویژه ای در دکوراسیون منزل ایفا می کند فرش ماشینی است و به همین خاطر توجه به کیفیت و طرح و رنگ بندی فرش بسیار حائز اهمیت است.

مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی فرش

1. با توجه به تنوع در طرح و رنگ بندی فرش ماشینی ایجاد یک مغازه یا نمایشگاه با تمامی طرح ها و رنگ ها امکان پذیر نخواهد بود ولی در فروشگاه اینترنتی فرش می توان تمامی طرح ها و رنگهای آن را مشاهده کرد و این مزیتی است در برابر نمایشگاه فرش.

2. نکته ی مهم دیگر این است که خریدار می تواند به راحتی طرح های شرکت های مختلف و قیمت فرش و سایر ویژگی ها و مشخصات محصولات را مقایسه کند و در نهایت بهترین و به صرفه ترین خرید اینترنتی خود را انجام دهد.

3. امری که در کاهش قیمت فرش بسیار مهم است حذف واسطه ها است و قیمت فرش ماشینی کارخانه بسیار کمتر از قیمت فرش در یک فروشگاه یا نمایشگاه فرش می باشد. بنابراین با خرید از یک فروشگاه اینترنتی فرش که به صورت مستقیم از کارخانه محصول را ارسال می کند خرید به صرفه ای خواهید داشت.

4. در فروشگاه های اینترنتی در قسمت مشخصات محصول نام محصول و سایر مشخصات مهم آن اعم از ابعاد، رنگ بندی، رنگ، تعداد شانه و تراکم به خوبی قابل مشاهده است.

31

خرید فرش کاشان

فرش کاشان به عنوان اولین تولید کننده ی فرش ماشینی در ایران بوده که در حال حاضر بیشت از 700 مرکز و کارخانه ی تولیدی فرش در کاشان وجود دارد و در زمینه ی تولید و فروش فرش با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. از میان این شرکت ها، شرکت های با سابقه ی بیشتر به دلیل تولید فرش هایی با طرح های جدیدتر و تولید فرش 1500 شانه و کیفیت بالاتر در رده های بالاتر فروش فرش قرار گرفته اند. از جمله شرکت های موفق کاشان درزمینه ی تولید و صادرات فرش ماشینی فرش زمرد، فرش پارس نقش، فرش قیطران، فرش مشهد اردهال، فرش خاطره و فرش فرهی می باشد. با توجه به رقابت گسترده در کاشان تولیدکنندگان به سوی جدیدترین و با کیفیت ترین فرش ماشینی حرکت می کنند.

 

ویژگی های فرش درجه یک

علاوه بر فرش درجه یک کاشان فرش های درجه 2 و 3 نیز تولید و روانه ی بازار می گردند. در ذیل به صورت مختصر و مفید ویژگی های فرش درجه یک را بیان می کنیم:

در ابتدای امر فرش با نخ پلی استر تولید می شده اما امروزه فرش با نخ اکریلیک جایگزین نخ پلی استر شده است زیرا استفاده از نخ اکریلیک از مرغوبیت بیشتری برخوردار است، پرزدهی ندارد، در مقابل حرارت و گرما مقاومت بالاتری دارد و از ساییدگی درامان است. در زمان خرید فرش اکریلیک به نکات زیر توجه نمایید:

فرش نخ اکریلیک به وسیله کشیدن دست روی آن گره نمی خورد و درهم نمی پیچد بلکه به شکل دانه دانه از زیر دست رد می شود.

رنگ اینگونه فرش ها شاداب و زنده می باشد.

فرش اکریلیک هیچگونه بوی نفت و ماده ی نفتی از خود منعکس نمی کند.

زمانی که بر روی فرش دست می کشید دستتان باید به راحتی از روی آن سر بخورد نه آنکه بچسبد.

تمامی مشخصات فرش در قسمت پشت فرش موجود می باشد قبل از خرید فرش آن را بررسی نمایید تا توسط افراد سودجو دستکاری نشده باشد. برخی از افراد فرش بافته شده با درصدی از دو نخ پلی استر و اکریلیک را به جای فرش 100درصد آکریلیک می فروشند.

تراکم متناسب با تعداد شانه ی فرش به صورت زیر می باشد:

فرش 700 شانه با تراکم 2550

فرش 1000 شانه با تراکم 3000

فرش 1200 شانه با تراکم 3600

فرش 1500 شانه با تراکم 4500

همانطور که می دانید هرچه تعداد شانه های فرش بالاتر باشد ریزبافت تر خواهد بود و هرچه تراکم فرش بالاتر باشد سبب پر شدن فرش و تراکم بیشتر خواهد بود بنابراین با توجه به مطلب هر میزان فرش تعداد شانه و تراکم بالاتری داشته باشد به فرش دستباف شباهت بیشتری پیدا خواهد کرد و زیبایی آ را دوچندان خواهد کرد. فرش 1500 شانه زمرد فرش دستباف گونه ی بسیار زیبایی می باشد که توجه مشتریان و صادرکنندگان فرش را نیز به خود جلب نموده است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش امرالد می توانید نمونه هایی از فرش دستباف گونه ی این شرکت را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید فرش ماشینی دستباف گونه با تراکم بالا برای مشتریانی که از فرش جهت نشستن زیاد روی فرش و استفاده ی طولانی مدت خرید خود را انجام می دهند مناسب نم باشد زیرا با بالا رفتن تراکم و تعداد شانه ارتفاع نخ خاب فرش کمتر می شود و در برابر ساییدگی و فشار مقاومت بسیار کمتری دارد.

فرش های گل برجسته نمونه ای تحول عظیمی در صنعت تولید فرش ماشینی می باشد که به دلیل برجسته شدن گل های فرش زیبایی آن را افزون کرده است.

 

اطمینان به فروشگاه اینترنتی فرش

توجه به نماد الکتریکی که به صورت رسمی از وزارت صنعت و معدن و تجارت به دارندگان فروشگاه های اینترنتی تعلق می گیرد و با کیلیک بر روی آن مشخصات صاحب سایت نمایش داده می شود یکی از راه های اطمینان به کسب و کار مجازی می باشد.

راه حل بعدی تماس و ارتباط با مشاورین فروش وب سایت می باشد که از صحیح بودن شماره ها و اطلاعات مشاورین می توان تا حدودی اطمینان حاصل کرد.

شرکت فرش زمرد کاشان با تجربه ی سی ساله ی خود در زمینه ی تولید و صادرات فرش ماشینی در سال 1369 شروع به بافت فرش ماشینی 500 شانه کرد و به دلیل کیفیت بالای فرش های خود موفق به دریافت عنوان تولید کننده ی برتر استان اصفهان شد و همچنین موفق به  اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 2000-9001 ISO از طرف شرکت MRC انگلستان شد. شرکت فرش زمرد پس از بافت فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه این بار جدیدترین و به روزترین فرش ماشینی 1500 شانه را به بازار عرضه کرده است. فرش 1500 شانه زمرد کاشان از لحاظ کیفیت، رنگ بندی و زیبایی همتایی ندارد و بسیار شبیه به فرش دستباف کاشان می باشد.

شما می توانید جهت خرید فرش کاشان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش امرالد http://emeraldrug.com فرش مورد نظر خود را با توجه به طرح و رنگ مورد نظر خود انتخاب و خرید خود را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت بدون واسطه انجام دهید تا فرش از درب ارخانه به طور مستقیم برای شما ارسال گردد.