دستیار شخصی ترامپ مجبور به استعفا شد

 مادلین وسترهوت، دستیار شخصی دونالد ترامپ به اتهام افشای اطلاعات خانوادگی رئیس جمهور آمریکا در حضور خبرنگاران، مجبور به استعفا شد. مادلین وسترهوت از روز نخست در دولت ترامپ حضور داشت.

اخبار بین الملل- دیلی میل به نقل از روزنامه «نیویورک تایمز» گزارش داد استعفای ناگهانی و غیرمنتظره وی پس از آن انجام شد که ترامپ فهمید وسترهوت در اقدامی غیرمحتاطانه، جزئیاتی از زندگی خانوادگی و دفتر وی را در یک دیدار محرمانه با خبرنگاران و در زمانی که رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد، فاش کرده است.

نیویورک تایمز به نقل از برخی منابع که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد وسترهوت امروز، جمعه اجازه بازگشت به کاخ سفید را ندارد.

طبق اعلام این روزنامه، وسترهوت هم اکنون انفصال از خدمت شده است. دستیار ۲۸ ساله ترامپ، دسترسی بی سابقه‌ای به رئیس جمهور آمریکا داشت. در ماه فوریه، زمانی که برنامه شخصی ترامپ به بیرون درز کرد، مادلین وسترهوت در توئیتر، آن را اقدامی شرم آور در راستای نقض اعتماد توصیف کرده بود.

گفتنی است پیش از آنکه مادلین وسترهوت، دستیار شخصی ترامپ شود، به عنوان دستیار «کیتی والش» رئیس ستاد ملی حزب جمهوری خواه فعالیت می‌کرد.