ماجرای مازیار ابراهیمی و موج سواری ضد انقلاب

اخیرا کلیپی در فضای مجازی با محوریت فردی به نام مازیار ابراهیمی و با هدف اعلام بی گناهی وی و تعدادی دیگر منتشر شده و ابهامات عدیده ای را در ذهن ها پدید آورده  است و جریان ضد انقلاب با بهره گیری از این ابهامات سعی در مظلوم نمایی عده ای (که مدعی هستند بی گناه مورد شکنجه قرار گرفته اند و هیچ ارتباطی با تیم ترور نداشتند) و تخریب نهادهای انقلابی دارد.لذا بی مناسبت نیست که تدریجا پرسش هایس در راستای بررسی ابهامات،مطرح شود: 

۱-آنچه مسلم است یک تیم ترور از سوی سرویس های اطلاعاتی دشمن و به احتمال زیاد موساد در داخل ایران،اقدام به ترور دانشمندان عزیز هسته ای می کند!حال این پرسش مطرح است که آن تیم اکنون کجاست؟

۲-آیا ماموریت ان تیم فقط ترور ۴دانشمند هسته ای بود و ماموریت دیگری نداشتند؟


۳-آیا دانشمندان مطرح و اثر گذار در ایران فقط همین تعداد بودند؟

۴-نظر به اینکه این تیم ماموریتش را با موفقیت به پایان رساند و بدون آنکه شناسایی شوند و بدون آنکه دستگاههای امنیتی ایران متوجه آنها شوند و ضربه بخورند!چرا به ناگاه هیچ انگیزه و سوژه ای برای ترور نمی یابند و کارشان تعطیل می شود آنهم در شرایطی که در موفقیت کامل به اهدافشان رسیده بودند؟

۵-اگر آن تیم تروریستی ضربه نخورده بود چرا به اقدامات تروریستی ادامه نمی دهد؟

۶-مازیار ابراهیمی فردی کرد زبان و از اهل تسنن است که پیش از دستگیری،مدتها و به طور مداوم به کردستان عراق تردد می کرد.حال چرا سالها پس از آزادی،تصمیم می گیرد در رسانه ی خارجی ادعای شکنجه شدن نماید؟ آیا این تصمیم خود اوست یا از او خواسته اند و امکانش را برایش فراهم کرده اند؟یاد شده در طول تحقیقات نام افراد زیادی را می برد،حال چرا اینهمه بر نام مهدی هاشمی تاکید می کند؟


برای کسی که از پرونده ی ترور دانشمندان هسته ای مطلع است کاملا واضح و مبرهن است که مازیار ابراهیمی برای سرویس اطلاعاتی دشمن مهره ی سوخته ای بیش نیست و فقط برای تبلیغات علیه نظام مفید است زیراکه تیم او ضربه خورده و کاملا متلاشی شده است.همان گونه که جمالی فشی در مصاحبه اش که در حضور خبرنگاران سیما به مراحل جذب تا انهدام و دستگیری اشاره کرد.