شورش لاک‌پشت‌های نینجا در شبکه نمایش خانگی

انیمیشن لاک پشت‌های نینجا : شورش جهش یافته‌ها، با بهترین و باکیفیت‌ترین دوبله اختصاصی، از فیلیمو قابل تماشاست. این انیمیشن که برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ به جهان معرفی شد، در ادامه انیمیشن سریالی لاکپشت‌های نینجا تولید شده و مدت زمان آن ۹۹ دقیقه است.

انیمیشن لاک پشت‌های نینجا: شورش جهش یافته‌ها بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته و علاقه‌مندانش را در تمام سنین راضی نگهداشته است. این انیمیشن پرطرفدار با دوبله اختصاصی از روز سه‌شنبه 21 شهریور در فیلیمو منتشر شد. مینا قیاسپور مدیر دوبلاژ این انیمیشن و مترجم سیاوش شهبازی است. افشین زی نوری، سعید شیخ زاده، شروین قطعه‌ای، کسری کیانی، همت مومیوند، نرگس فولادوند، مینا قیاسپور، میرطاهر مظلومی، علیرضا اوحدی، محمدرضا فصیحی نیا و فرزاد احمدی صداپیشگان انیمیشن لاکپشت‌های نینجا هستند.

شورش لاک‌پشت‌های نینجا در شبکه نمایش خانگی

ماجرای انیمیشن لاکپشت‌های نینجا از این قرار است که چهار برادر لاک‌پشت، لئوناردو (رینولدز)، رافائل (جردن)، دوناتلو (هادر) و میکل آنژ (میلر) که در محضر موشی که پدرخوانده آن‌هاست و اسپلینتر (چان) نام دارد، آموزش دیده‌اند و با اخبار محلی همکاری می‌کنند. آن‌ها هربار با یک چالش و یا وحشتی که شهر را تهدید می‌کند روبه‌رو شده و مبارزه می‌کنند. در انیمیشن جدید لاکپشت‌های نینجا نیز همین ماجرا جریان دارد و با تصاویری اکشن و هیجان‌انگیز توامان می‌شود.