پیش بینی پیشکسوت پرسپولیس از نتیجه دربی 86

رضا شاهرودی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی ۸۶ اظهار کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد و بیشتر بازیکنان پرسپولیس چند دربی را تجربه کردند و با حضور در این بازی غریبه نیستند. هر شخص جزء این بگوید خلاف واقع گفته  که دربی همانند سایر بازی‌ها است. دربی  فراتر از ۳ امتیاز و برد در این بازی شیرین‌تر از ۳۰ امتیاز است. 

برانکو در دربی‌ها نسبت به شفر با تجربه‌تر است 

شاهرودی بیان کرد: جای خوشحالی است که برانکو در دربی‌ها نسبت به شفر باتجربه‌تر است و حساسیت این بازی را بهتر درک می‌کند. همین موضوع برگ برنده پرسپولیس است که نمونه آن را در دور رفت مسابقات دیدیم.  

استقلال شرایط ۲ فصل قبل پرسپولیس را دارد 

او ادامه داد: پرسپولیس و استقلال هر ۲ شرایط خوبی دارند و آبی پوشان پایتخت همانند ۲ فصل قبل پرسپولیس شدند که در آن زمان نایب قهرمان شد. آن سال هیچ کس تصور نمی‌کرد که پرسپولیس نایب قهرمان شود چرا که چند هفته در قعر جدول حضور داشت، اما به تدریج خود را به بالای جدول رساند. 

پیروزی در دربی، قهرمانی پرسپولیس را دلچسب می‌کند 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس برای قهرمان شدن به ۳ امتیاز دیگر نیاز دارد و به خوبی می‌تواند از ۵ بازی پیش رو این ۳ امتیاز را کسب کند، اما پیروزی در دربی قهرمانی این تیم را دلچسب‌تر می‌کند. بازیکنان می‌توانند یک پنج شنبه رویایی را برای هواداران رقم بزنند و این موضوع با شکست استقلال و قهرمانی محقق می‌شود. بازیکنان تجربه خوبی دارند و نیاز به توصیه نیست. به عنوان یک پیشکسوت که سال‌ها در این تیم بازی کردم و دربی‌های زیادی را تجربه کردم شک ندارم پرسپولیس این بازی را با پیروزی به پایان می‌رساند.  

بازیکنان اسیر غرور و هیجان‌های کاذب نشوند 

او اظهار کرد: هواداران پرسپولیس می‌توانند جشن قهرمانی را در دربی ۸۶ بگیرند. تنها نکته‌ای که دوست دارم به بازیکنان بگویم این است که اسیر غرور و هیجان‌های کاذب نشوند و فقط بازی خودشان را انجام بدهند. اگر پرسپولیس خودش باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد نسبت به حریف از فاکتور‌های بیشتری برای پیروزی برخوردار است. 

هر لحظه از دربی خاطره انگیز است 

شاهرودی درباره خاطراتش از دربی بیان کرد: هر لحظه از دربی خاطره است. البته دربی در زمان ما شرایط متفاوتی داشت و بازیکنان دچار حواشی می‌شدند و درگیری‌هایی به وجود می‌آمد و برخی از هواداران هم این حواشی را دوست داشتند. برد پرسپولیس با هت تریک ایمون زاید و پیروزی ۲-۴، دو فصل قبل خیلی دلچسب بود. امیدوارم این دربی نیز با یک نتیجه پر گل به نفع پرسپولیس به پایان برسد.  

او درباره اینکه رضا شاهرودی دربی ۸۶ چه بازیکنی است، بیان کرد: هر بازیکن شرایط خاص خود را دارد و شاهرودی یک بود که  از فوتبال کنار رفت. همان طور که دیگر علی پروین، علی دایی و علی کریمی نداریم. دلم برای بازی در دربی تنگ شده است، اما متاسفانه شرایط بازی کردن را ندارم. از هواداران می‌خواهم از هر گونه حواشی خودداری کنند و فقط تیم خود را تشویق کنند.

هواداران باید شخصیت و فرهنگ بالای خود را به رئیس فیفا نشان بدهند 

شاهرودی درباره حضور رئیس فیفا در دربی ۸۶ بیان کرد: هواداران  شخصیت و فرهنگ بالای خود را  باید در دربی نشان بدهند  تا نفر اول فوتبال دنیا بداند فوتبال از چه جایگاهی در ایران برخوردار است.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره نتیجه دربی ۸۶ تصریح کرد: پیش بینی می‌کنم که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع پرسپولیس به پایان می‌رسد و علیپور و رسن هم گلزنان این بازی هستند.