الجزیره در حد پرسپولیس نیست

اسماعیل حلالی در خصوص دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس در بازی رفت نمایش خوبی ارائه نداد و آن تیم همیشگی نبود. بازیکنان پرسپولیس تمرکز لازم را در این دیدار نداشتند و همین باعث شکست آنها در این دیدار شد.

وی افزود: الجزیره تیم خوبی است، ولی در سطح پرسپولیس نیست و در آزادی تیم برانکو ایوانکوویچ به راحتی پیروز خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه اگر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود و این تیم بتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند، باید در چه پست‌هایی بازیکن جذب کند، تصریح کرد: اگر این پنجره باز شود به نظرم اولین و بهترین گزینه می‌تواند سروش رفیعی برای پرسپولیس باشد. با توجه به اینکه برانکو به محسن مسلمان هم زیاد بازی نمی‌دهد به نظرم باید رفیعی در صورت امکان به پرسپولیس بازگردد و وضعیت آشفته وسط زمین پرسپولیس را سروسامان دهد.

حلالی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد در لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم فوتبال پرسپولیس فقط حضور سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند قطعی است، خاطرنشان کرد: کی‌روش خودش می‌داند چه کاری انجام دهد و کدام بازیکنان را به جام جهانی ببرد. برای جام جهانی باید بازیکنان آماده با تیم ملی بروند.