مهاجم پرسپولیس لژیونر می شود

در حالی که گفته می شود که علی علیپور آقای گل لیگ برتر از باشگاه های روسیه، یونان، ترکیه و بلژیک برای فصل بعد پیشنهاد دارد  و احتمال جدایی او از سرخپوشان پایتخت وجود دارد اما مدیربرنامه اش این موضوع را تکذیب کرد. 

صمیمی مدیربرنامه علی علیپور درباره پیشنهادات ارائه شده به این بازیکن اظهار کرد: با توجه به اینکه علیپور با پرسپولیس قرارداد دارد پیشنهادات ارائه شده به این باشگاه ارائه می شود و من اطلاعی از این موضوع ندارم. البته بعید است که باشگاه پرسپولیس با جدایی علیپور موافقت کند چرا که این باشگاه از نقل و انتقالات محروم است و باید بازیکنان فعلی خود را حفظ کند. 

او بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه پرسپولیس به دنبال الهیار صیاد منش بازیکن تیم سایپا است، این بازیکن قراردادش با سایپا فسخ کرده  و مذاکرات خوبی با باشگاه پرسپولیس داشته است. اگر توافقات کلی با صیاد منش صورت بگیرد او با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی می بندد و به مدت نیم فصل فقط تمرین می کند تا بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی با سرخپوشان پایتخت قرارداد ببندد. 

او درباره اینکه پرسپولیس می تواند با بازیکن جذب کند و به صورت قرضی به یک تیم دیگر انتقال بدهد، گفت:  به نظرم قانون به باشگاه پرسپولیس اجازه نمی دهد تا با بازیکنی قرارداد داخلی ببندد و آن بازیکن  به صورت قرضی به تیم دیگری برود تا بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی به سرخپوشان پایتخت بازگردد. تنها راهکار این است که بازیکن یک نیم فصل با یک تیم قرارداد ببندد و بعد از آن به پرسپولیس برگردد .