سرپرست پرسپولیس: بیرانوند با ما می ماند

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه درآمد باشگاه پرسپولیس از جام جهانی چقدر بوده، گفت: به تعداد بازیکنی که در تیم ملی داریم بر اساس یک جدول پول به پرسپولیس تعلق می‌گیرد. ما منتظر اعلام فدراسیون از این موضوع هستیم و برای گرفتن این پول لحظه‌شماری می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت  مصدومیت سیدجلال حسینی گفت: او بهتر شده و در تمرینات شرکت می‌کند. یک مصدومیت جزئی و کشیدگی داشت که رفع شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پیش از این گفته بود درباره عدم دعوت سیدجلال حسینی به تیم ملی صحبت می‌کند، اظهار داشت: قرار شده همه در آرامش کمک کنیم تا تیم ملی ایران بتواند حداقل در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد. من صحبت‌هایی هم با آقای تاج انجام دادم و همه مسائل پیگیری می‌شود. به همین دلیل قرار است همه به آرامش تیم ملی و ارتقاء آن کمک کنیم و از برانکو هم خواستیم که دیگر در این خصوص صحبت نکند.بهتر بود در آن شرایط گلایه‌ها در فدراسیون مطرح می‌شد و بعد این صحبت‌ها را رسانه‌ای می‌کردند.

گرشاسبی در خصوص اردوی تیم ملی در کرواسی و صحبت‌هایی که درباره آن انجام شده، اظهار داشت: اردوی ما خیلی خوب و به موقع بود و هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت. به هرحال شاید یک مربی در تمرینات بخواهد از بازیکنی انتقاد کند و سر او فریاد بزند که در حضور هواداران این مسئله شدنی نیست. البته برخی رسانه‌ها ایراد گرفتند که چرا ما اردوی خارجی برگزار کردیم. باید بگویم اولا این اردو خیلی ارزان‌‌تر از اردوهای داخلی بود و اینکه وقتی پرسپولیس جایی می‌رود هواداران به محل اردو می‌آیند که البته ضمن قدردانی از آنها دیگر نمی‌شود به آن اردو گفت. حتی گاهی وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم به دلیل استقبال هواداران تمرین قبل از بازی لغو می‌شود.

وی درباره وضعیت وحید امیری و علیرضا بیرانوند هم اظهار داشت: بیرانوند با ما می‌ماند اما به دلیل فصل سختی که در پرسپولیس و تیم ملی داشت به سفر رفته و بعد که برگردد دوباره با او صحبت می‌کنیم. امیری هم یک الگوست و بدون شک بی‌حاشیه‌ترین بازیکن ایران است. او هم در استراحت به سر می‌برد و با او صحبت می‌کنیم تا انشاالله به توافق برسیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره سوپرجام و بازی مقابل استقلال گفت: ما آماده حضور در سوپرجام هستیم و در شرایط مسابقه قرار داریم اما هر تصمیمی بگیرند آن را عمل می‌کنیم.

وی درباره یکی از بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس و اینکه گفته می‌شد تیم حریف بازیکن کاملی هم نداشته، افزود: این مسئله صحت ندارد من خودم آنجا بودم و برانکو با تیم حریف هماهنگ کرد تا دقایقی دروازه بان جوان ما در تیم حریف بازی کند. تا او هم محک بخورد چرا که بازی ما تدارکاتی بود و حساسیتی نداشت.