احتمال خروج 6 ستاره از بارسلونا

در فصل نقل و انتقالات طبیعی است که توجه رسانه‌ها به تیم فوتبال بارسلونا و عملکرد این تیم در خرید و فروش بازیکنان متمرکز شود. وب سایت گل در گزارشی اشاره به بازیکنانی از این تیم کرده که شانس زیادی برای ترک تیم تا پیش از آغاز رقابت‎های فصل جدید دارند.

لوکاس دینیه
او یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش زیاد است و در شبکه‌های اجتماعی هم این موضوع تائید شده است. مقصد او به نظر اورتون است.

یری مینا
او هم یکی از بازیکنان مد نظر اورتون است و شاید بعد از تنها یک نیم فصل در نیوکمپ بارسلونا را ترک کند. مینا در ژانویه از پالمیراس آمد و تنها ۶ بازی برای تیم جدیدش انجام داد.

آندره گومس
گومس از سال ۲۰۱۶ که به بارسلونا پیوست حتی با وجود حمایت‎‌های زیادی که از او شد نتوانست جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم تثبیت کند. فصل پیش هم تائید کرد که افسرده شده است. تاتنهام به دنبال جذب او است.

دنیس سوارس
سوارس در نیمه دوم رقابت‎های فصل گذشته در بارسلونا فرم نسبتا خوبی پیدا کرد، اما با آمدن مالکوم و آرتور به بارسلونا بعید است بتواند کارش را در این تیم ادامه دهد. همچنین مصدومیت اخیرش احتمال جدایی او از بارسلونا را زیاد کرده است.

توماس فرمالن
او فصل گذشته با عملکرد مناسبی که داشت توانست هواداران تیم را سورپرایز کند. پیش از آن اما مدام مصدوم بود و بسیاری را ناامید کرده بود. حال قرارداد او تنها یک سال دیگر اعتبار دارد و احتمال جدایی‌اش زیاد است.

عثمانه دمبله
این بازیکن جوان فصل گذشته در ازای ۱۰۵ میلیون یورو به بارسلونا آمد، اما بلافاصله مصدوم شد و در ادامه هم هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند. در بازی‎هایی که حضور داشت هم نشان داد که نتوانسته با سبک بازی بارسا هماهنگ شود. حال با جذب مالکوم به نظر والورده به او اعتماد ندارد.