پرسپولیس نباید گل بخورد

ناصر محمدخانی درباره دیدار سه‌شنبه پرسپولیس مقابل الدحیل، اظهارداشت: پرسپولیس می‌تواند در مجموع بازی رفت و برگشت این تیم متمول و پرمهره قطری را شکست بدهد. فقط پرسپولیس نباید در دوحه گل بخورد. شاگردان برانکو اگر بتوانند در بازی رفت یک مساوی بگیرند، در آزادی توان شکست الدحیل را خواهند داشت. در صورتی که پرسپولیس در قطر گل بخورد و ببازد، بردن این تیم در آزادی و صعود به نیمه نهایی سخت خواهد شد.

وی افزود: تیم الدحیل قطر از بازیکنان کشور‌های مختلف تشکیل شده و فقط یکی، دو بازیکن این تیم اهل خود کشور قطر هستند. الدحیل، تیم امیر قطر است و بازیکنان چند میلیون دلاری را هم در اختیار دارد. این تیم امسال روی قهرمانی در لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی کرده و حتی از تیم ملی قطر هم بهتر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس راجع‌به وضعیت این تیم در لیگ برتر هم گفت: پرسپولیس از سه بازی گذشته خود سه تساوی کسب کرده که این روند اگر ادامه‎دار باشد، در نیم فصل اول به مشکل می‎خورد. پرسپولیس اگر می‌خواهد دوباره قهرمان شود، باید تمام بازی‌های خانگی‌اش را ببرد. در واقع پرسپولیس در آزادی با تعداد بی‎شمار هوادارانش محکوم به برد است، چون تیم در شهرستان به مشکل می‎خورد.

محمدخانی در پایان خاطرنشان کرد: مساوی با باخت فرقی ندارد. پرسپولیس در این سه بازی از ۹ امتیاز ممکن فقط ۳ امتیاز گرفته و ۶ امتیاز را از دست داده است که موضوع کار را برای جبران کردن سخت می‎کند.