برد پرسپولیس اشکمان را درآورد

مرتضی فنونی‌زاده در مورد بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر که با برتری شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: این برد پرسپولیس اشک ما را درآورد و سال‌ها بود که چنین هیجانی را برای پرسپولیس تجربه نکرده بودیم. پرسپولیس مقابل تیمی پیروز شد که از نظر امکانات و مالی خیلی بهتر بود اما ما نشان دادیم که هر تیمی که در آزادی می‌خواهد بازی کند باید جو سنگینی را تحمل کند و این کار هر کسی نیست.

وی افزود: پرسپولیس برای الدحیل شب در ورزشگاه آزادی و با حضور هوادارانش جهنم درست کرده بود و همین موضوع دلیل اصلی برد شاگردان برانکو بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برانکو با این دست بسته و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات عالی کار کرد و از حق هم نگذریم همه بازیکنان از تمام توان خود برای موفقیت تیم استفاده کردند. به نظرم آنهایی که در ورزشگاه بودند یاد خاطره ایمون زاید و آن 3 گل معروف وی در دربی افتادند،اما فکر می‌کنم این بازی شیرین‌تر از آن دربی است چون پرسپولیس این بار در یک رقابت بین‌المللی چنین کاری انجام داده است ضمن اینکه به نظرم گادوین منشا هم بهترین بازیکن زمین بود و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.