ستاره پرسپولیس: غیر قانونی بودن قراردادم با پرسپولیس جوک است

امید عالیشاه در شرایطی که پیش از جدال با السد قطر با مصدومیت شدید مواجه شده بود، با حضور چند دقیقه‌ای در ترکیب سرخپوشان علیرغم توصیه کادرپزشکی توانست به میدان برود.

عالیشاه در خصوص اینکه چرا با تصمیم ریسکی خود به میدان رفته است گفت: ابتدا صعود به فینال را هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. راه سختی را پشت سر گذاشتیم و اکنون خوشحالیم که توانستیم بیشتر این راه را برویم. اما همه‌ی ما می‌دانیم که این مسیر در فینال نباید متوقف شود. فقط قهرمانی می‌تواند ما را به خواسته‌مان برساند. این درست است که اکنون به قله رسیدیم، اما نباید شکست خورده برگردیم. از امروز کار بزرگ‌مان برای نمایش موفق در فینال آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: من از رباط داخلی مصدوم بود و با نظر کادرپزشکی نباید فشار زیادی متحمل می‌شدم، اما هیچکس نمی‌تواند از شوق بازی در این تیم بگذرد. با احترام به تمام بازیکنان و اسطوره‌های باشگاه باید بگویم تیم فعلی یک حس خاص و هیجان عجیب دارد که نمی‌شود با کلمات آن را توصیف کرد. همه دوست دارند بازی کنند و این حضور صرفا یک بازی در ترکیب نیست و همه می‌خواهند از نهایت وجودشان برای موفقیت تیم استفاده کنند. در تیم فقط من مصدوم نیستم و شاید فقط پیش از این بازی مصدومیت من شدیدتر از بقیه بود، اما بقیه بچه‌ها هم هستند که مثل سیدجلال، محمد انصاری، شجاع، کمال که با کتف در رفته و احمد و بقیه با مصدومیت بازی می‌کنند. همین است که ادعا می‌کنم بازی در این تیم یک افتخار بزرگ برای همه ماست. من هم مثل همه دوست داشتم در این جمع باشم. تیمی که می‌خواست به افتخار و رویایی که هواداران در ذهن داشتند را برآورده کند و این تمام وجود ما را هم گرفته بود. با کادرپزشکی و آقای برانکو صحبت کردم و این حسم را به او گفتم. وقتی برای گرم کردن پشت دروازه حاضر شدم چهره تک تک هواداران روی سکو‌ها جلوی چشمم بود و می‌دانستم که بازیکنان هم از تمام وجودشان برای رسیدن به فینال سود می‌برند. وقتی به زمین رفتم با دردی که داشتم هیچ چیز جز کمک کردن به تیم در ذهنم نبود. باید در آن دقایق حتی اگر پایان فوتبالم هم می‌شد کاری می‌کردم و از هواداران هم معذرت می‌خواهم اگر نتوانستم نظر آن‌ها را جلب کنم. با همه دردی که داشتم، اما گفتم باید اگر رباطم از دستم برود هم کمک کنم و قول می‌دهم در فینال جبران کنم.

عالیشاه در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: هیچ کدام از ما دوست نداریم اینجا کارمان تمام شود و حضور در فینال را پایان کارمان نمی‌دانیم، چون این سختی‌ها فقط با چشیدن طعم قهرمانی می‌تواند ما را راضی کند.

هافبک پرسپولیس درباره بازی این هفته با سایپا هم می‌گوید: آقای برانکو به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند. این فلسفه ذهنی به تک تک بازیکنان هم القا شده است و برای ما بازی در لیگ برتر، جام حذفی یا حتی دوستانه فرقی ندارد و تنها برای بردن و پیروزی‌های بیشتر بازی می‌کنیم. مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت و روبروی ما تیم آقای دایی حضور دارد که سابقه شاگردی ایشان را با افتخار دارم. می‌دانم برای او هم پیروزی در تمام بازی‌ها اهمیت دارد و، اما ما سعی خواهیم کرد با نمایش موفق شیرینی صعود به فینال را تکمیل کنیم.

وی در خصوص شایعاتی درباره قراردادش با تراکتور و شکایت باشگاه السد در این زمینه گفت: این فقط یک جوک است و به شایعات فضای مجازی توجه نکنید. من با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم و تنها برای سربازی به تراکتور رفتم و بعد از پایان سربازی نیز به تیمم برگشتم و هیچ مشکلی وجود ندارد و فعلا تمام تمرکزمان روی فینال مسابقات و کسب نتیجه مناسب برابر حریف است.