پول نفت مسجدسلیمان را در تهران به پرسپولیس می‌دهند

نفت مسجدسلیمان در حالی توانست پرسپولیس را متوقف کند که شاگردان برانکو به شدت از چمن استادیوم نفت انتقاد کردند و به نوعی تساوی را به زمین نامساعد ربط دادند. این در حالی است که همین نفت مسجدسلیمان در بازی رفت، آن هم در زمین بسیار خوب استادیوم آزادی پرسپولیس را متوقف کرده بود! درخصوص این بازی گفتگویی با عباس عسگری کاپیتان نفت انجام که به شدت از مصاحبه‌های بعد از بازی بازیکنان پرسپولیس ناراحت بود را بخوانید:
ضربه بدی به سرت خورد که تعویض شدی. در این رابطه صحبت می‌کنی؟
فکر کنم دقیقه ۳۰ بازی بود که احمد نوراللهی ضربه‌ای را با آرنج به سرم زد و وقتی به زمین افتادم، دوباره سرم به زانوی او برخورد کرد و دیگر متوجه چیزی نشدم. 
به بیمارستان منتقل شدی؟
بله من به بیمارستان منتقل شدم که بعد از عکسبرداری و کار‌های پزشکی مرخصم کردند. 
بعد از مصدومیت به بازی ادامه دادی، ولی شرایط خوبی نداشتی؟
خیلی دوست داشتم به بازی ادامه دهم، ولی سرم گیج می‌رفت و اصلا تعادل نداشتم که مجبور شدم تعویض شوم. 
احمد نوراللهی یا کسی از باشگاه تماس گرفت تا جویای حالت شود؟
هیچ‌کسی از باشگاه با من تماس نگرفت حتی خود نوراللهی! 
معمولا بازیکنی که حتی غیرعمد بازیکن دیگر را مصدوم می‌کند، حداقل یک تماس خشک و خالی با او می‌گیرد تا حالش را بپرسد.
کاملا اینطور است، ولی من فکر کنم پرسپولیسی‌ها یادشان رفت که من مصدوم شدم و بیمارستان رفتم. البته شاید هم به خاطر مساوی که کردند، دیگر یاد من نیفتادند! 
از اینکه حالت را نپرسیدند ناراحت نیستی؟
من خودم بودم قطعا تماس می‌گرفتم، چون فوتبال بازی جوانمردانه است که هر اتفاقی در زمین رخ می‌دهد، بعدش تمام می‌شود و باید مردانگی را نشان داد. 
بعد از بازی هم که پرسپولیسی‌ها کلی از زمین مسابقه ایراد گرفتند و مصاحبه‌های تندی هم انجام دادند؟
اتفاقا من مصاحبه‌های همه آن‌ها را دیدم و باید بگویم که ما در همین زمین با استقلال بازی کردیم و باختیم، ولی آن‌ها حرفی از زمین نزدند. آن زمان چمن سبز بود که الان زرد شده و کیفیتش اصلا فرقی نکرده و فقط رنگ آن تغییر کرده است. به نظر من پرسپولیسی‌ها با مصاحبه‌هایی که انجام دادند، خواستند بازی خودشان را توجیه کنند و مساوی را به زمین ربط دهند. آقای سروش رفیعی که آنطور مصاحبه کردی و از همه چیز ایراد گرفتی مگر شهر خودتان چمن خوب دارد؟ تا حالا رفتی زمین‌های شیراز را ببینی؟ چرا می‌خواهی بازی بدت را به زمین ربط دهی؟ تو که این‌طور مصاحبه کردی و همه چیز را زیر سوال بردی خبر داری که همین پول نفت مسجدسلیمان است که در تهران به تیم پرسپولیس می‌دهند و تو در آن بازی می‌کنی. آقای عالیشاه که گفتی اگر قرار است اینطور تیم‌ها در لیگ برتر شرکت کنند، همه روستا‌ها می‌توانند تیم بدهند خبر داری که پول همین نفت مسجدسلیمان بیت‌المال می‌شود و دولت برای استقلال و پرسپولیس هزینه می‌کند؟ انتقاد کردن کار بدی نیست و من خودم هم خیلی خوشحال می‌شدم که انتقاد درست می‌کردید و طوری حرف می‌زدید تا مسوولان به فکر زمین و استادیوم می‌افتادند، ولی اینکه یک شهر را تخریب کنید و حرف‌های ناپخته بزنید، اصلا درست نیست. شما‌ها چه حقی دارید که این‌طوری انتقاد می‌کنید.‌ ای کاش یک مقدار فکر می‌کردید و بعد در مورد نفت مسجدسلیمان حرف می‌زدید. 
ظاهرا خیلی ناراحت هستی؟
ناراحت هستم، چون مصاحبه‌های خوبی انجام ندادند. شاید همین آقایان یادشان رفته که ما در زمین خوب آزادی هم از پرسپولیس مساوی گرفتیم و گل نخوردیم. حتما زمین آزادی هم مشکل داشت که نتوانستید بازی را ببرید؟! 
با بیرانوند رابطه داری؟
با او همبازی نبودم، ولی هر دو لر هستیم و سلام و علیک دارم. علیرضا بازیکن خوبی است که قبل بازی هم با لباس محلی لری به زمین آمد و تشویق هم شد. البته خود ما هم تلاش کردیم که جو استادیوم خوب باشد و به کسی بی‌احترامی نشود که دیدید این اتفاق افتاد و بازی بدون مشکل پیش رفت. 
یک کاشته خوب هم زدی که به تیرک خورد و گل نشد؟
کاشته خوبی بود که به سبک میداوودی زدم. ما چند نفر هستیم که از این کاشته‌ها تمرین می‌کنیم و در بازی می‌زنیم که شانس نداشتیم در این بازی از این طریق گل بزنیم. 
نفت در لیگ می‌ماند؟ شک نکنید می‌ماند، چون بازی‌هایی که در زمین خودمان داریم، امتیازات لازم را می‌گیریم و در لیگ می‌مانیم. همه چیز دست خودمان است و بازی‌های خانگی را از دست ندهیم، در لیگ می‌مانیم. 
خوب بلد هستید یقه تیم‌های بزرگ را بگیرید؟ ما یقه پرسپولیس و تراکتورسازی را گرفتیم که حتی می‌توانستیم یقه سپاهان را هم بگیریم. نفت مقابل تیم‌های بزرگ فوتبال بازی می‌کند و راحت امتیاز نمی‌دهد.