دردسری که هدایتی برای فدراسیون فوتبال درست کرد!

صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال، درباره اینکه با توجه به اظهارات نماینده دادستان تهران در جلسه محاکمه حسین هدایتی آیا فدراسیون فوتبال ایران هم باید مبالغ دریافتی اش از هدایتی را برگرداند یا خیر، گفت: آنچه از سوی نماینده دادستان در دادگاه مطرح می‌شود قابلیت اجرا ندارد بلکه حکم دادگاه قابلیت اجرا دارد. اظهار نظر اشخاصی مانند نماینده دادستان یا قاضی تنها یک اظهار نظر است، اما هر زمان این اظهارات منجر به صدور حکم شود، آن حکم قابلیت اجرایی دارد.

او ادامه داد: از طرفی کمک کردن به فوتبال حتی اگر آن پول برای بیت المال هم باشد جز هزینه‌هایی است که برای مصارف عمومی بوده است و حتی اگر هدایتی به فدراسیون فوتبال کمک کرده باشد این موضوع ربطی به پول‌هایی که اشخاص از هدایتی گرفته اند ندارد.

فغانپور افزود: حسین هدایتی هیچ پولی به کارمندان فدراسیون فوتبال نداده است و کمک‌های او به خود فدراسیون فوتبال بوده است. مگر ما از کمک‌های دولتی استفاده نمی‌کنیم و وقتی دولت به فوتبال کمک می‌کند این اقدام در راه مصارف عمومی بوده است.

مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر دادگاه حکم بدهد که این فدراسیون باید کمک‌های دریافتی از هدایتی را بازگرداند، گفت: هر زمان دادگاه حکمی بدهد که درباره فدراسیون باشد مطیع هستیم و آن حکم را قبول می‌کنیم.