تغییر شیوه بازی پرسپولیس طبیعی است

حمید درخشان در خصوص دیدار سه شنبه هفته جاری پرسپولیس در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: پرسپولیس دیدار سختی مقابل این تیم خواهد داشت. بازی در آسیا همیشه سخت‌تر از رقابت‌های داخلی است. شاید خیلی‌ها فکر کنند پاختاکور حریف آسان‌تری نسبت به السد قطر و الاهلی عربستان است اما هیچ دیداری در این تورنمنت ساده نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس باید بازی‌های خود را قدرتمندانه شروع کند. بنابراین باید در بازی با پاختاکور به پیروزی برسد تا حریفانش با چاشنی احتیاط به مصاف این تیم بیایند. استارت محکم پرسپولیس می‌تواند روحیه این تیم را در ادامه بازی‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا به بالاترین حد برساند.

درخشان درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته و انتظار از این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا اذعان داشت: این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت‌تر می‌کند. حریفان این تیم با قدرت بیشتری نسبت به سایر بازی‌ها به میدان می‌آیند تا پرسپولیس را ببرند. هوش و توانایی‌های فنی بازیکنان در این تورنمنت بسیار هم است که امیدوارم پرسپولیس تمرکز لازم را برای تمام بازی‌ها داشته باشد.

وی در خصوص بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار داشت: گذشت زمان باعث شده تا این تیم روز به روز شرایط بهتری پیدا کند. بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی با نفت آبادان نشان دادند می‌توانند خودشان را با تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی هماهنگ کنند. پرسپولیس مانند رقبای اصلی خود در آسیا تغییرات زیادی داشته است. پرسپولیس روند مثبت دور رفت را تاکنون نداشته است. این موضوع هم طبیعی است اما امیدوارم پرسپولیس در این دوره پرفشار کمترین ضرر را کند.