آخرین وضعیت مصدومیت محمد صلاح/ عکس

 محمد صلاح مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول در دیدار مقابل نیوکاسل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هنگامی که بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ پیگیری می‌شد، پس از برخورد با دروازبان حریف از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۷۳ زمین مسابقه را با چشمانی اشک بار ترک کرد.

محمد صلاح

بعد از این دیدار یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد: در حال حاضر حال محمد صلاح خوب است و پزشک تیم صلاح دانست تا او از زمین بیرون بیاید. او ادامه بازی را در رختکن تماشا می‌کرد. برای حضور صلاح در دیدار مقابل بارسلونا باید منتظر ماند.

یورگن کلوپ درباره حضور روبرتو فرمینیو مهاجم برزیلی تیمش در بازی برگشت مقابل آبی اناری‌ها گفت: او مقابل بارسلونا حضور نخواهد داشت.

حال بعد از شکست ۳ بر صفر لک لک‌ها مقابل آبی اناری‌ها در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قرمز‌های بندر لیورپول امیدوارم هستند تا با حضور بازیکن تاثیرگذارشان بتوانند بازگشتی رویایی به این مسابقات داشته باشند.

آن‌ها پیش از این نشان داده اند که کامبک برای آن‌ها دیگر نمی‌تواند یک رویا باشد. درست وقتی در فینال سال ۲۰۰۵ استانبول مقابل آث میلان در نیمه اول ۳ گل از حریف خود دریافت کرده بودند و میلانی‌ها در همان نیمه اول در حال برگزاری جشن قهرمانی بودند، قرمز‌ها هرگز ناامید نشدند و در نیمه دوم هر ۳ گل را جبران کردند و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند تا بگویند انسان با امید زنده است.