توفان بزرگ بازیکنان پرسپولیس!

پرسپولیسی‌ها هنوز در شوک از دست دادن برانکو ایوانکوویچ هستند و مدیریت باشگاه را مقصر این اتفاق قلمداد می‌کنند. ایرج عرب حداقل ۳ ماه زمان داشت تا بتواند با تسویه حساب فوری با برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش زمینه ادامه همکاری او با باشگاه را فراهم کند، اما از رقم زدن این اتفاق ناکام ماند تا مورد هجمه از سوی هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

اخبار ورزشی- او در ادامه راه، کار سختی برای راضی کردن طرفداران پرسپولیس دارد و شاید با توجه به جو حاکم، حتی شروع فصل را به عنوان مدیرعامل باشگاه تجربه نکند. به معنای دیگر مجبور به استعفای دوباره شود؛ کاری که ماه قبل انجام داد و با مخالفت وزیر ورزش همراه شد.

اما اتفاق جدیدی در یک گروه تلگرامی رقم خورد. جایی که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در حال هماهنگی برای مصاحبه‌های سریالی علیه کادر مدیریتی باشگاه هستند. بازیکنان پرسپولیس حدود ۷۰ درصد از قرارداد فصل گذشته‌شان را دریافت کرده‌اند و با اینکه در لیگ قبلی صاحب دو قهرمانی شدند، اما هنوز با باشگاه تسویه حساب نکرده‌اند. جدا از ۳۰ درصد باقی مانده از قراردادها، بخشی از پاداش‌های فصل گذشته و آپشن‌هایی که فعال شده بود نیز به طلب آن‌ها از باشگاه اضافه شده و از این رو پرسپولیس که بحران شدید مالی را سپری می‌کند، برای تسویه حساب با بازیکنان دچار مشکل عدیده‌ای می‌شود. به همین علت پرسپولیسی‌ها قصد دارند به صورت هماهنگ، مصاحبه‌هایی را علیه کادر مدیریتی باشگاه انجام بدهند.

البته جدایی برانکو نیز تأثیر خود را بر تصمیم بازیکنان گذاشته زیرا آن‌ها طی ۳، ۴ سال گذشته با حضور برانکو، با خیال راحتی فوتبال بازی می‌کردند ولی حالا دغدغه بزرگی به نام سرمربی جدید دارند و شاید سرمربی بعدی پرسپولیس نیمی از این بازیکنان را از لیست خود بیرون بگذارد و به دنبال جذب یاران مد نظر خود باشد. به هر حال اوضاع اطراف باشگاه پرسپولیس چندان مساعد نیست و باید منتظر اتفاقات بیشتر و البته توفان اعتراض بازیکنان پرسپولیس هم باشیم.