واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به انتخاب کالدرون

 حمید درخشان در خصوص انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس بالاخره از بلاتکلیفی در آمد و سرمربی جدید معرفی شد. زمان داشت از دست می‌رفت و اگر بیشتر از این طول می‌کشید مشکل ساز می‌شد چرا که باید هر چه زودتر کار سرمربی جدید با تیم شروع شود و تیم آماده حضور در رقابت‌های فصل جدید شود.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه پرسپولیس دیرتر از سایر رقبا سرمربی خود را شناخته گفت: به هر حال این شرایطی بود که به وجود آمد و در نهایت باشگاه با گزینه مورد نظرش به توافق رسید و می‌شود این عقب ماندگی را هم با کار بیشتر جبران کرد و باید اتفاقات را به فال نیک بگیریم. خوشبختانه پرسپولیس استخوان‌بندی فصل قبل خودش را حفظ کرده و در حال تقویت شدن است و می‌تواند با تیم قدرتمندی پا به رقابت‌ها بگذارد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد کارنامه کالدرون هم گفت: مربی خوبی است و کارنامه مناسبی برای حضور در پرسپولیس دارد و حسنی که دارد تجربه بالایش در فوتبال آسیا و شناختش از تیم‌های غرب قاره است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان به کمک تیم می‌آید و می‌توانیم در این رقابت‌ها هم در فصل جدید موفق عمل کنیم.

حمید درخشان در مورد شکل جدایی برانکو که باعث ناراحتی هواداران این تیم شد هم خاطرنشان کرد: برانکو کارش را در پرسپولیس انجام داده و زحماتش را کشیده است و به هر حال دیر یا زود باید جدا می‌شد و وقتی پیشنهاد بهتری به دستش رسیده طبیعی است که جدا شود. ما هم نباید دیگر به این مسائل فکر کنیم و باید به فکر پرسپولیسِ‌فصل بعد باشیم.

وی در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده و ناراحتی هواداران پرسپولیس از او هم گفت: باید گذشته را فراموش کرد و احمدزاده در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است. به نظرم او باید دوباره از صفر شروع کند و با بازی‌های خوبش برای تیم دوباره دل هواداران را به دست بیاورد و اگر بازی‌های خوبی انجام دهد بدون شک هواداران دوباره به او علاقه‌مند می‌شوند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود دوره قهرمانی‌های پرسپولیس تمام شده عنوان کرد: من چنین عقیده‌ای ندارم و پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران و شانس اول قهرمانی است. سرمربی جدید آمده و باید به او فرصت داده شود و از او حمایت شود تا بتواند با شرایط فوتبال ایران آشنا شود و کار دستش بیاید.