واقعیت دریافتی بودیمیر از پرسپولیس

ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله کروات سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در این تیم عملکرد خوبی نداشت و تنها ۲ گل به ثمر رساند، پس از ۶ ماه حضور در تیم سرخپوش پایتخت از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و با عقد قراردادی به تیم لوکوموتیو کرواسی پیوست.

اخبار ورزشی_ در زمان حضور او در ایران و آمدن به جای گادوین منشا، پرسپولیسی‌ها درباره قرارداد این بازیکن صحبت زیادی نکردند، اما پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران نشان داد که قرارداد او برای ۶ ماه ۱۵۰ هزار یورو بود که بودیمیر بخش کمی از آن را دریافت کرد.

او که در دوران حضورش در جمع قرمز‌های پایتخت مقابل پارس جنوبی جم و پاختاکور ازبکستان گلزنی کرد، به دلیل شرایط مالی از پرسپولیس جدا شد و قرار است از این تیم به دلیل مطالباتش به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت کند.

طبق اعلام یک منبع آگاه، بودیمیر کروات حدود ۵۰ هزار یورو از پرسپولیس دریافت کرد که با این حساب هر گل او برای سرخپوشان، ارزش  ۳۷۰ میلیون تومانی دارد. البته این بازیکن که به لوکوموتیو پیوسته است، به پرسپولیسی‌ها تخفیف نخواهد داد و درصدد است تا تمام طلبش را دریافت کند.

البته باید بدانید، طبق اعلام رسانه‌های کروات قیمت این بازیکن برای پیوستن به لوکوموتیو ۶۰۰ هزار یورو است.

لازم به ذکر است، بودیمیر ۳۳ ساله سابقه بازی در آپوئل نیکوزیای قبرس، هایدوک اشپیلت، ارگوتلیس، پاناتینایکوس یونان و دیناموزاگرب را دارد و در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر گلزنی کرد.