پیروزی پرسپولیس در دربی 90 / پنالتی استقلال درست بود؟+عکس و فیلم

اخبار ورزشی- پرسپولیس در دربی 90 توانست استقلال تهران را با تک گل عبدی شکست دهد تا کام آبی پوشان پایتخت تلخ تر از همیشه شود.

به گزارش افکارنیوز، دربی 90 با تمام حرف و حدیث های چند وقت اخیر سرانجام تمام شد تا بحث های پیرامونی و حواشی این بازی دوباره شروع شود.

در طول نود دقیقه بازی دربی استقلال توانست در نیمه اول بازی پنالتی به دست آورد که علیرضا بیرانوند توانست با مهار این ضربه پنالتی بار دیگر توانایی های خود را به اثبات برساند.

دربی نود اگر چه ازلحاظ فنی نتوانست چنگی به دل بزند اما سراسر این مسابقه سرشار از حواشی بود.

پنالتی استقلال در دربی درست بود؟

 نوذر رود نیل  کارشناس داوری در خصوص پنالتی استقلال گفت: صحنه خطای پنالتی خیلی واضح نبود، اما پنالتی که استقلال زد به دلیل بیرون آمدن دروازه بان پرسپولیس باید تکرار می‌شد که داور این کار را نکرد.

پنالتی بیرانوند در دربی
وی در ادامه افزود: برای من جای تعجب دارد که چرا داور به پیراهن حسینی ایراد نگرفته چرا که رنگ پیراهن او به پیراهن بازیکنان استقلال نزدیک است و نباید با این رنگ پیراهن در زمین حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

گزارش کامل دربی نود بین پرسپولیس و استقلال

خلاصه بازی استقلال 0 - پرسپولیس 1 / فیلم

حواشی شهر آورد ۹۰ /گزارش تصویری

همچنین نوید مظفری دیگر در خصوص پنالتی اعلام شده در دقیقه ۲۶ دربی امروز استقلال و پرسپولیس گفت: این پنالتی به اشتباه اعلام شد، اما به علت اینکه بیرانوند پیش از زدن ضربه به بیرون حرکت کرد باید ضربه پنالتی تکرار می‌شد و دروازه‌بان پرسپولیس اخطار می‌گرفت.

گل پرسپولیس به استقلال توسط عبدی

 مهدی عبدی پس از تعویضش با وحید امیری در نوک خط حمله پرسپولیس به زمین آمد و روی حرکت هجومی ترابی توپ را تبدیل به گل کرد.

این مهاجم جوان و خوش شانس پرسپولیس  ضربه اش بعد از برخورد به تیرک در ادامه به سیدحسین حسینی برخورد کرد و راهی دروازه شد و با این گل در کنار عیرضا بیرانوند ستاره دربی 90 بود.

درگیری بازیکنان پرسپولیس و استقلال در دربی 90

در دقیقه 91 بود که بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال با یکدیگر درگیر شدند. سیاوش یزدانی و داریوش شجاعیان با سیامک نعمتی درگیر شده و همین موضوع باعث شد تا نیمکت نشینان دو تیم وارد ماجرا شوند.

همچنین فرشاد احمد زاده در این صحنه با بازیکن استقلال وارد درگیری شد که با کارت زرد داور مواجه شد.

دربی 90

با شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی استقلالی ها بار دیگر وارد بحران خواهند شد و هواداران این تیم به شدت از این شکست و نتیجه نگرفتن در طول 4 بازی اخیر ناراحت و عصبانی هستند.

برخی کارشناسان معتقدند استراماچونی با این شکست دیگر جایگاهی در کادر فنی استقلال نخواهد داشت و باید دید مسئولان باشگاه استقلال چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ می کنند.