هشدار توخل به نیمار و ام‌باپه

 پاری سن ژرمن در هشتم  رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف بوردو رفت.

اخبار ورزشی- تیم پاریسی در این دیدار خارج از خانه بازهم توانست با درخشش نیمار به پیروزی برسد. شاگردان توخل با یک گل پیروز این دیدار شدند و بازهم نیمار توانست تک گل تیمش را به ثمر رساند.

توخل بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که چنین بازیکنانی را در اختیار دارم. بازگشت ام‌باپه باعث خوشحالی است و خوشبختانه ایکاردی را هم در اختیار داریم. یکی از بهترین بازی‌های خارج از خانه خود را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: نیمار و ام‌باپه رابطه خوبی با هم دارند. آن‌ها با هم می‌خندند و دوست دارند که در کنار هم بازی کنند. شخصیت این دو بازیکن به هم نزدیک است و ما چنین چیزی را به وضوح حس می کنیم. این دو بازیکن باید با هم توازن و هماهنگی لازم را داشته باشند.آن‌ها باید بهترین تصمیم ها را بگیرند و نباید این‌گونه باشد که به دنبال هم‌دیگر در زمین باشند تا توپ را انتقال دهند.

او ادامه داد: بعد از بازی با ام‌باپه صحبت کردم. او بعد از آسیب دیدگی سخت به میدان رفت و کمی خسته هم به نظر می‌رسید. ام‌باپه سرمربی پاری سن ژرمن نیست تا درباره ترکیب نظر بدهد. او بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شود. او این توانایی را دارد که در هر دیداری دو سه گل به ثمر رساند.

توخل درباره این سوال که پاری سن ژرمن به نیمار وابسته شده و بدون او نمی‌تواند پیروز شود، گفت: ما رئال مادرید و قبل از آن منچستر یونایتد را بدون نیمار شکست دادیم. ما بدون نیمار هم توانایی خود را ثابت کردیم چرا که یک تیم هستیم.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره نیمکت نشین کردن ایکاردی برابر بوردو گفت: برنامه من این بود که به او ۱۰ دقیقه بازی بدهم. ایکاردی هنوز درد دارد و به آمادگی کامل نرسیده است. دلیلی وجود ندارد که درباره این بازیکن ریسک کرد. بهترین تصمیم این بود که بازی نکند.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۱۸ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.