پشت پرده نیمکت نشینی شجاع خلیل زاده در پرسپولیس

خیلی‌ها بر این باور بودند که نگاه کالدرون در بازی با شاهین این است که دست به ترکیب برنده نزده و تیم مقابل پیکان را با یک تغییر یعنی بیرون گذاشتن جونیور و بازی دادن به امید عالیشاه روانه این بازی کند که سه امتیاز آن برای سرخ‌پوشان اهمیت زیادی دارد.

اخبار ورزشی- اتفاقی که افتاد و با بیرون گذاشتن جونیور با توجه به اخراج عبدی میدان را در اختیار امید عالیشاه قرار داد که پاس گل او منجر به برد سه امتیازی سرخ پوشان مقابل شاگردان فرکی شد.

گابریل به وعده‌اش عمل کرد؟

کالدرون در ابتدای فصل به شوخی به شجاع خلیل زاده گفته است: «اگر این بار محروم شوی تو را خواهم کشت». اتفاقی که شاید حالا بیرون گذاشتن شجاع نشأت گرفته از این شوخی کالدرون با خلیل زاده باشد که حالا رنگ و بوی جدی به خودش گرفته است. در آن مقطع گفته می‌شد کالدرون از رفتارهای شجاع در زمین و بحث‌وجدل‌هایش با داور راضی نیست و اخراج او باعث شده بود که نسبت به این مسئله حساس باشد. شاید همین شرایط و تکرار دوباره رفتار گذشته از سوی خلیل زاده باعث شده باشد که کالدرون تصمیم خودش را عملی کند و حداقل برای یک بازی این جریمه را برای شجاع در نظر گرفته باشد.

اعتماد به زوج انصاری – کنعانی زادگان

محمد انصاری نشان داده کاربرد آن‌چنانی نمی‌تواند برای پرسپولیس مثل نادری در سمت خط چپ دفاعی داشته باشد که برخلاف دفاع ملی‌پوش سرخ‌ها که هرچقدر در نفوذها و حضور در زمین حریف با سرعت و قدرت بیشتر عمل می‌کند او این توانایی را از خودش نشان نداده است. همین مسئله و توفیق اجباری برای انصاری بابت آمدن به مرکز میدان و بازی کنار کنعانی زادگان باعث شده که حالا این زوج مطلوب کالدرون باشد و نسبت به عملکرد آن‌ها رضایت بیشتری داشته باشد.

زوج شجاع – سید این بار روی نیمکت؟

با این اوصاف و این احتمالات امکان نیمکت نشین شدن شجاع خلیل زاده که امسال برای رسیدن به تیم ملی ویلموتس نقشه‌ها دارد، زیاد می‌شود. کالدرون نشان داده که با فشارها و انتقادها زیاد تفکرات خودش را تغییر نمی‌دهد و حالا با این اوصاف خلیل زاده کار سختی برای برگشتن به ترکیب دارد. اتفاقی که اگر با تداوم نتیجه گرفتن پرسپولیس با این ترکیب باشد و این‌که کالدرون نخواهد دست به ترکیب برنده‌اش بزند، این بار زوج طلایی سیدجلال – شجاع به‌جای ترکیب اصلی روی نیمکت تشکیل خواهد شد. حالا با این شرایط بعد از سیدجلال باید دید چه شرایطی برای شجاع خلیل زاده به وجود خواهد آمد و آیا او هم به سرنوشتی مثل کاپیتان سید سرخ‌ها مبتلا خواهد شد یا از بازی‌های بعدی شاهد بازگشت دوباره شجاع به ترکیب اصلی پرسپولیس خواهیم بود.