بارسلونا منتظر مسی است

دو گل در ۹ هفته برای لیونل مسی در لالیگا کم است، حتی اگر پنج بازی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده باشد. این بدترین آمار برای برنده The Best ازشروع کارش با بارسلونا است (۰۶- ۲۰۰۵). از فصل ۰۷- ۲۰۰۶ مهاجم بارسلونا همیشه در ۹ هفته دو گل بیش‌تر به ثمر رسانده است (میانگین گل‌های مسی در سال‌های اخیر در این مدت ۷.۳ گل است).

اخبار ورزشی- می‌توان گفت مسی با تاخیر رسیده است اما باید توجه داشت که او گلزنی‌اش را شروع کرده است. ستاره آرژانتینی در دو بازی آخر مقابل سویا و ایبار گلزنی کرد. هم‌چنین توانست مقابل اسلاویا پراگ گلزنی کند. سه گل در سه بازی آخر. کاپیتان آلبی سلسته دو فرصت خوب را از دست داد که اغلب آن‌ها را به گل تبدیل می‌کند.

او یک تک به تک را برابر دمیتروویچ مقابل ایبار از دست داد و چند انتخاب اشتباهش در دو ضد حمله در ورزشگاه پراگ باعث شد تیمش تا پایان تحت فشار باشد.

آخرین باری که مسی چنین شروع بدی داشت به فصل ۱۶- ۲۰۱۵ بر می گردد. او در آن زمان و در هفته ششم برابر لاس پالماس آسیب دید. تا آن روز سه گل به ثمر رسانده بود. در نهایت لالیگا را با ثبت ۲۶ گل به پایان رساند. ستاره آبی اناری‌ها به لوییس سوارس کمک کرد و مهاجم اروگوئه‌ای با ۴۰ گل برنده کفش طلا شد. بهترین شروع مسی به سال ۲۰۱۲ برمی گردد.

او توانست در ۹ هفته ۱۳ گل به ثمر برساند و فصل را با آمار ۴۶ گل تمام کند. البته بهترین آمار برای بازیکن بارسا در پایان فصل نبود. کاپیتان آبی‌اناری‌ها در فصل ۱۲-۲۰۱۱ توانست ۵۰ گل به ثمر رساند. مهاجم آرژانتینی در آن زمان در ۹ هفته ۱۰ بار گلزنی کرد.