شباهت جالب تیم های ملی فوتبال ایران و عراق

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(پنج‌شنبه) آخرین بازی شان در دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین را در ورزشگاه بین المللی امان اردن برگزار می‌کنند.

اخبار ورزشی- شاگردان سرتکو کاتانچ در تیم ملی عراق اکنون با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در صدر جدول گروه C این رقابت‌ها قرار دارند و یوز‌ها (لقب تیم ملی ایران) هم با ۶ امتیاز تیم سوم گروه شان هستند.

نکته عجیب درباره تیم‌های ایران و عراق این است که هر ۲ تیم نسبت به آخرین بازی شان مقابل هم که ۲۶ دی ۱۳۹۷ در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات برگزار شد و با تساوی بدون گل به اتمام رسید، پیراهن‌های مورد استفاده شان را تغییر داده اند.

تیم ملی ایران در آن مسابقات از لباس‌های آدیداس استفاده می‌کرد، اما شاگردان مارک ویلموتس از دیدار با هنگ کنگ بار دیگر شروع به پوشیدن لباس‌های شرکت آلمانی آل اشپورت کردند.

عراقی‌ها هم در جام ملت‌ها از البسه تولیدی شرکت آلمانی یاکو استفاده می‌کردند، اما با پایان مسابقات، لباس‌های شان را تغییر داده و اکنون شرکت جیووا ایتالیا که دوره بسیار کوتاهی تولید کننده لباس‌های تیم ملی کشورمان هم بود، البسه بازیکنان حریف را تامین می‌کند.