منتظری: حاصل خرد جمعی می‌تواند اطمینان بخش باشد

غلامرضا منتظری ، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی  مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد فراکسیون انقلاب، گفت: فراکسیون در حقیقت یک ظرفیت عظیم و ارزشمندی است که برای بهبود عملکرد آن نیاز است ابتدا چشم انداز سالانه‌ای تعریف شود در این چشم انداز باید اولویت های ثابت و متغیر تعریف شود. اولویت‌های متغیر بر اساس دستور کار مجلس است و اولویت های ثابت هم باید بر اساس نیازهای اساسی کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه فراکسیون انقلاب باید در تصمیمات صحن مجلس اجماع ساز شود،افزود: مساله بعدی این است که فراکسیون باید در مورد موضوعات مطرح اجماع حاصل کند و ما از پیش بدانیم دستور کار هفته آینده ما چیست و راجع به آن فکر کنیم و با آمادگی کامل در جلسه حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی فراکسیون در تصمیمات صحن مجلس، گفت: وقتی فراکسیونی در مجلس شکل می‌گیرد مفهومش این است که بنا است مسیر حرکت را در مقیاس مجلس تعریف و جهت‌ها را مشخص کند در واقع یک خرد جمعی است که حاصل آن می‌تواند اطمینان‌بخش باشد. اگر حاصل کار فراکسیون، کار کارشناسی باشد، طبیعتا مابقی اعضا اگر عضو فراکسیون هم نباشند، ولی وقتی خروجی کار را ببینند نگاهشان معطوف به تصمیمات فراکسیون خواهد شد.

منتظری: حاصل خرد جمعی می‌تواند اطمینان بخش باشد

عضو فراکسیون انقلاب با تاکید بر اینکه اعضا باید از تصمیمات فراکسیون انقلاب تمکین کنند افزود: متقابلا انتظار ما به عنوان اعضا این است که در نشست‌های فراکسیون در سال جدید، از اولویت‌های کشور تا پایان سال رونمایی شود و وقتی اولویت مشخص شد، بر اساس بازه زمانی بررسی شود که فراکسیون در تحقق این اهداف چقدر موفق بوده است و اگر موفق نبوده دلیل آن چیست؟