جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی

تراب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله آل هاشم ، امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی ، استاندار آذربایجان شرقی فردا پنج‌شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر شهید آیت‌الله آل هاشم پس از تشییع برای تدفین به وادی رحمت تبریز انتقال پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: پیکر امام جمعه تبریز فردا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ترحیم نیز بعداز ظهر همان روز برگزار می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: مراسم ترحیم و شام غریبان نیز از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ در مصلی تبریز برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص مراسم تدفین استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: پیکر شهید مالک رحمتی نیز پس از تشییع به شهرستان مراغه منتقل شده و پس از تشییع پیکر ایشان از سوی مردم مراغه روز جمعه در گلزار شهدای گلشن این شهر به خاک سپرده می‌شود.

جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی

بر اساس این گزارش؛ آیین تشییع و تدفین شهید راه خدمت دکتر مالک رحمتی ساعت ۱۰ روز جمعه، چهارم خرداد ماه از مقابل مسجد شهدا به طرف میدان مصلی برگزار می‌شود و پس از اقامه نماز در میدان مصلی، پیکر مطهر ایشان به گلزار گلشن شهدا مراغه انتقال می‌یابد.

مجلس ترحیم ایشان نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ همان روز در مسجد جامع مراغه برای برادران و همچنین در مسجد شهدا برای بانوان برگزار خواهد شد.