شکایت یک پرسپولیس از سازندگان این فیلم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران از سازندگان فیلم «پرویز خان» شکایت می‌کند.

رضا وطنخواه از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بوده است. او در دوران مدیریت پرویز دهداری در تیمهای ملی، سرمربی تیم ملی ایران بود و در فیلم «پرویز خان» که به مرور مقطعی از وقایع تیم ملی در سال ۶۵ می‌پردازد، نقش او را علی باقری بازی می‌کند.

رضا وطنخواه در فیلم سینمایی «پرویز خان» یک کمک مربی برای تیم ملی ایران است که نقش دستیار را برای پرویز دهداری بازی می‌کند و البته آن ابهت لازم را در کار ندارد و نقش او به عنوان یک سرمربی در این فیلم کم رنگ است و همه چیز فیلم تا حدودی نقش وطنخواه را هر چند مثبت اما بسیار کم رنگ ساخته است.

شکایت یک پرسپولیس از سازندگان این فیلم

از سوی دیگر، علی باقری هر چند بازیگر بسیار خوبی است اما در برخی از فیلمهایش مثل فیلم «متری شش و نیم» در نقش منفی قاچاقچی بازی کرده و در مجموع بازیگر نقشهای مثبت نبوده است و همین روی ذهنیت تماشاگر از رضا وطنخواه تاثیر منفی می‌گذارد.

سرمربی سابق تیم ملی یعنی رضا وطنخواه که این نکته را از بینندگان فیلم شنیده با اظهار ناراحتی فراوان می‌گوید: من که نمرده ام. اگر قرار بود فیلمی ساخته شود، درباره فیلم و حداقل درباره کسی که نقش من را بازی کرده باید از من سوال می‌شد. به همین دلیل حتی اگر نقش من در این فیلم مثبت‌ترین نقش تاریخ سینما هم باشد من از سازندگان این فیلم شکایت خواهم کرد!