پرسپولیس - برانکو/ توافق برای معامله ای دوسر سود!

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله کروات که سابقه حضور در پرسپولیس، دیناموزاگرب، تیم ملی کرواسی، تیم ملی ایران، الاتفاق و ... دارد و درخشش فوق العاده‌ای در پرسپولیس داشت، پس از کسب جام‌های متعدد به دلیل مشکلات مالی و برخی اتفاقات دیگر تصمیم گرفت تا از تیم قهرمان ایران جدا و راهی عربستان شود.

او پس از اینکه لیگ برتر به پایان رسید، وسایل خود را کامل جمع کرد و به کرواسی فرستاد که این موضوع سبب شد تا از همان ابتدا شایعه خروج از پرسپولیس شنیده شود که البته ۱۰ روز پیش رسمی شد و مدیران الاهلی اعلام کردند با برانکو به توافق رسیدند و با او قرارداد ۲ ساله خواهند بست.

البته هنوز عربستانی‌ها قرارداد خود را با برانکو به طور رسمی امضا نکردند و دلیل آن این است که کماکان قرارداد برانکو با سرخپوشان در جریان است و ابتدا باید این قرارداد فسخ و سپس عربستانی‌ها با مرد کروات قرارداد رسمی ببندند.

برانکو می‌داند فسخ قرارداد یک طرفه با سرخپوشان برای او ضرر مالی به همراه دارد و تاکنون این کار را انجام نداده تا طرفین به توافق برسند و هیچ کدام ضرر نکنند، زیرا اگر پرسپولیس بخواهد یک طرفه فسخ کند، باید مبلغ زیادی پرداخت کند و اگر برانکو بخواهد این کار را انجام دهد، باید از طلبش بگذرد که در صدد است این کار را انجام ندهد.

به هرحال آن‌ها طی روز‌های آینده با یکدیگر به توافق می‌رسند تا قرارداد را فسخ کنند و برانکو قراردادش را با الاهلی رسمی و پرسپولیسی‌ها بتوانند با مربی جدید قرارداد امضا کنند.

در پایان گفتنی است، در ۴ سال گذشته پرسپولیس همراه با برانکو نتایج فوق العاده‌ای را در فوتبال ایران بدست آورد و قهرمانی های متعدد را کسب کرد.