آمار امروز کرونا در ایران 30 آبان 1400/ 104 فوتی جدید

آخرین آمار کرونا امروز در ایران در 30 آبان 1400 نشان می دهد که 4340 نفر کرونا گرفته اند. همچنین بر اساس آخرین آمار کرونا 104 نفر فوتی های جدید بیماری کرونا در ایران در 24 ساعت گذشته بوده اند.

مجموع جانباختگان کرونا در ایران تا به امروز 128956 نفر بوده و مجموع بیماران کرونا در ایران 6077438 نفر است.

آمار امروز کرونا در ایران 30 آبان 1400/ 104 فوتی جدید

جزئیات آمار کرونا امروز در ایران

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (یکشنبه، ۳۰ آبان) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۵۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۷۷ هزار و ۴۳۸ نفر رسید. در شبانه روز گذشته، ۱۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۹۵۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۷۸۳ هزار و ۴۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و سه هزار و ۴۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۵۶ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۹۴۷ نفر دُز اول، ۴۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۴۷ نفر دُز دوم و ۷۶۵ هزار و ۲۳۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۲۹ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۵۲ هزار و ۶۹۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.  در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضع قرمز، ۵۸ شهر در وضع نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضع زرد و ۱۴۶ شهر در وضع آبی قرار دارند.